Nimi: Katriina
Lempinimi: Kapo
Ikä: 18
Asuinpaikka: On niin pieni ja pohjoinen kaupunki, että en ala mainostaan
Syntymäpäivä: 06.11.1993
Horoskooppi: Skorpioni
Perhe: Isä, äiti, pikkusisko ja kissa
Hiusten väri: Ruskeat
Silmien väri: Sinivihreät
Paras kaveri: Kolme ihanaa ihmistä, jotka on ollu mun kavereita jo 13 vuotta
Olen hyvä: Tietämään asioita One Directionista ;D Suht hyvä koulussa ja Englannissa
Olen huono: Opiskelemaan lukulomalla...
Rakastan: Kavereitani, elokuvia, komediaa, musiikkivideoiden tekemistä, One Directionia, musiikin kuuntelua, piirtämistä, Mäkihypyn katsomista TV:stä!
Ville Larinto & Janne Happonen all the way.
Vihaan: En sinänsä mitään, ehkä aikaisia herätyksiä
Suosikkikouluaineeni: Historia, Englanti
Tylsin aine: Matematiikka
Idoli: Liam Payne & Selena Gomez
Lempibändi: ONE DIRECTION, Allstar Weekend, Big Time Rush, Simple Plan, The Click Five...
Lempilaulaja: Olly Murs, Taylor Swift, Ed Sheeran
Suosikkiohjelma: Gossip Girl, Heroes, Chuck, 90210, Wizards of Waverly Place, Make It Or Break It, Glee, Vampire Diaries, Merlin, Big Time Rush, The Suite Life....
Lempielokuva: 17 Again, Percy Jackson & The Olympians: The Lightning Thief, Harry Potterit, High School Musicalit, A Ciderella Story, Another Cinderella Story, Perfect Man, Camp Rock 1-2, Sherlock Holmes (2009 Versio), Three Musketeers (1993&2011 versiot), Himoshoppaajan Salaiset Unelmat, Odottamaton Ehdotus, Charlie St. Cloud, Maailmojen sota... (paljon muita, olen elokuvahullu!)
Harrastan: Jalkapalloa, piirtämistä, musiikkivideoiden tekemistä.
Lempiruoka: Kanaruuat
Lempijuoma: Päärynämehu
Lempipeli: PS2:lle on kivoja pelejä
Olen hulluna: ONE DIRECTIONIIN, erityisesti Liamiin, but loving all the boys
<3
Suurin toiveeni: Tavata One Direction
Haaveammattini: Näyttelijä
Kadunko jotain menneisyydessäni: Varmaan jotain pieniä asioita, mut ei tule mieleen mtn
Ikuinen elämä vai kuoleminen vanhana?: Forever Young, haha
Jos saisin toivoa kolmea tavaraa, mitkä ne olisivat: Liput One Directionin keikalle, 1D huppari... kolmatta en keksi!
Jos joutuisin autiolle saarelle, mitä ottaisin mukaani: One Directionin, ei tulisi ikinä tylsää!
Mut jos jotain mitä omistaa, niin 1D:n Limited Edition levyn, Dare To Dream:in ja Forever Young:in