One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6

+15
jAsbee
zehe
Peetu
niitti
hymypeppuun
Mileaz
Louizz_tomlinzon
bO0m
jonskauu
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
Stypayhoralikson
_Blistex_
vilqu
19 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

1Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Ke 13 Kesä 2012 - 9:20

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä melkeen 200..

Jatketaan tänne Smile

176Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 To 8 Marras 2012 - 4:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Bridgit Mendler - Ready or Not

177Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 La 10 Marras 2012 - 12:48

jonskauu

jonskauu

Ellie Goulding - Figure 8

178Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 La 10 Marras 2012 - 23:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Adele - Skyfall

179Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Pe 16 Marras 2012 - 5:19

Mileaz

Mileaz

Robin - Luupilla Mun Korvissa
Mä itse asiassa tykkään tästä biisistä :-D

180Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Pe 16 Marras 2012 - 5:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

One Direction - They Don't Know About Us ♥♥♥♥♥♥

181Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Pe 16 Marras 2012 - 7:57

_Blistex_

_Blistex_

1D - I Would ♥

Olin niin ihanaa kun jäin tänään hetkeks yksin kotiin ni pistin heti Take Me Homen soimaan ihan täysille ja toi oli viiminen kappale ennenku äiti tuli kotiin ♥

182Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 La 17 Marras 2012 - 8:40

Insku

Insku

Anarbor - always dirty never clean

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

183Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 La 17 Marras 2012 - 8:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

One Direction - Last First Kiss ♥

184Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 La 17 Marras 2012 - 10:12

Sarqai

Adele - Skyfall

Ojoj ihana<33 Häpeen sitä et en oo nähny yhtää bondii:dd

185Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 La 17 Marras 2012 - 11:24

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

Olly Murs ft. Flo Rida - Troublemaker

Aivan mahtava biisi, + Olly rules :3

https://facebook.com/OneDirectionFinland

186Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 La 17 Marras 2012 - 13:43

Mileaz

Mileaz

One Direction - Magic
One Direction - Irresistible
One Direction - Over Again

Viimeinen muokkaaja, Mileaz pvm La 17 Marras 2012 - 14:06, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : juon tässä kokista samalla olkaa kateellisia)

187Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 La 24 Marras 2012 - 10:45

bO0m

bO0m

Goo Goo Dolls - Iris♥
en voi ymmärtää kuinka mulla on jääny aikasemmin kuulematta näin kaunis biisi!♥

188Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 La 24 Marras 2012 - 11:03

Peetu

Peetu

Cheek ft. Sami Saari - Kyyneleet

en tajuu mikä täs on mut tää iskee. ja kovaa. ja sanat ♥

189Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Su 25 Marras 2012 - 2:02

Vieraili

Vierailija

One Direction - Up All Night Smile

190Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Su 25 Marras 2012 - 2:50

niitti

niitti

Coldplay - Lost akustinen versio<3
Tän biisin sanat on älyihanat ja tuntuu kuvaavan niin hyvin mun elämää.

bO0m Kuuntele Sleeping with sirensin versio tosta. Musta se on parempi ku alkuperänen<3

http://illfollowyouintothenight.blogspot.com/

191Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Ma 26 Marras 2012 - 6:44

jAsbee

jAsbee

1d - they don't know about us

192Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Ti 27 Marras 2012 - 4:14

Mileaz

Mileaz

One Direction - Kiss You

193Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Ti 27 Marras 2012 - 6:01

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

One Direction - Rock Me ♥
taitaa olla yks mun lemppareista TMH'lla

194Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Ti 27 Marras 2012 - 9:23

nealoves1D

nealoves1D

One Direction - Truly Madly Deeply

aah oikeesti poikii ei pitäis päästää laulaa mitää tollasta ! Kuolen edellee joka kerta ♥_______♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

195Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Ti 27 Marras 2012 - 9:44

bewareofaino

bewareofaino

One Direction - Little Things

en pääse yli siitä, miten ihana biisi tää on♥

196Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Ti 27 Marras 2012 - 9:58

vilqu

vilqu

Koko Take Me Homen oon kuunnellu taas jälleen kerran tänää kolme kertaa läpi, nyt lähti neljäs <3

197Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Ke 28 Marras 2012 - 2:42

Peetu

Peetu

Ilpo Kaikkonen - Terveiset sinne taivaaseen

olin yksin kotona, telkkari oli auki ja voice päällä. tää biisi tuli enkä aluksi kiinnittänyt mitään huomioo kun sitten jostain syystä vilkaisin telkkariin päin ja katoin kun porukalla oli siinä videossa erilaisia lappuja kädessä. sitten mä kiinnostuin ja oikeesti aloin kattoo ja kuuntelee sanoja ja eipä aikaakaan kun kyyneleet vaan virtas pitkin mun poskia. aloin miettii kaikkia niitä rakkaita tuolla yläkerrassa ja miten hirvee ikävä mulla on niitä.

yhy anteeks taas romaani en osaa kirjottaa lyhyesti.

198Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Ke 28 Marras 2012 - 5:33

jAsbee

jAsbee

^ ää se kohta mis on se poika ja tyttö ja niil lukee siin liitutaulus "terveiset mokki-kissalle" ;((( ♥ aloin vaa heti itkee ku se pamahti siihe ruutuu :( :D

199Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Ke 28 Marras 2012 - 7:44

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:Ilpo Kaikkonen - Terveiset sinne taivaaseen

olin yksin kotona, telkkari oli auki ja voice päällä. tää biisi tuli enkä aluksi kiinnittänyt mitään huomioo kun sitten jostain syystä vilkaisin telkkariin päin ja katoin kun porukalla oli siinä videossa erilaisia lappuja kädessä. sitten mä kiinnostuin ja oikeesti aloin kattoo ja kuuntelee sanoja ja eipä aikaakaan kun kyyneleet vaan virtas pitkin mun poskia. aloin miettii kaikkia niitä rakkaita tuolla yläkerrassa ja miten hirvee ikävä mulla on niitä.

yhy anteeks taas romaani en osaa kirjottaa lyhyesti.

mulle kävi täsmällee samal tavalla ! :c

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

200Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 - Sivu 8 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeks? #6 Ke 28 Marras 2012 - 10:59

Mileaz

Mileaz

Justin Bieber - Thought of You

^ Pidin tota ihan kuolettavan ärsyttävän biisinä mut nyt en vaa voi lopettaa sen kuuntelua Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa