Viestien lukumäärä : 1124 Join date : 27.03.2012 Ikä : 28
^ niinpä ... DDD::: oikeesti ei kai ny mikää ex-tyttiskää levittelis tollasii tietoi viitate toho yhteen kohtaan ja vieläpä noin tarkkoi? & mites Niallin sitte, koska eiks Niall säästäny itteensä avioliittoo taimitemenikää :_DDD outoo mite directionerit pystyy kaivaa niinku tollaset ultrakuvakki ja kaikki esille:DD
Viestien lukumäärä : 324 Join date : 28.06.2012 Ikä : 29 Paikkakunta : Rauma
Veikkaan, että noi kaikki tiedot on tuulesta temmattu mut kyl mä silti kuvittelen et täs on yritetty saavuttaa mahdollisimman paljon totuutta, koska jostain syystä kuvittelisin et toi yks luku on esim. Harrylla korkeempi ku Niallilla öh köh en osaa tarkemmin sanoo miksi Mut siis on tainnu pari directioneria löydä viisaat päänsä yhteen. Noi veriryhmät ois hauska oikeesti tietää, koska oon kiinnostunu niistä mut joo....
Zehe: True story olihan tommone "faktaruutu" justinilki, mut sit se vähänniiku näki sen & kumos kaikki ne tiedot.. Ja itseasiassa noi veriryhmät saattaa hyvinki olla totta..
Viestien lukumäärä : 1273 Join date : 20.12.2011 Ikä : 28 Paikkakunta : Espoo
^^ mun mielestä se on jo hyvän maun rajoilla että tietää joka jumalan faktan one directionista ja julkkiksista nyt yleensäkkin. myös julkkiksilla on oma personal life ja mun mielestä oikeeta fanittamista on se, että osaa arvostaa sen julkkiksen omaa tilaa.
Viestien lukumäärä : 1244 Join date : 29.03.2012 Ikä : 26
^^ku luin ton eka ni olin hiukan sillee että mikä juttu tää on mut sit sanoin sen ääneen ja nauroin sit itelleni ku tajusin sen, hiuka hitaasti kylläki :'D