One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysy seuraavalta -peli #6

+12
jonskauu
vilqu
bO0m
_Blistex_
Veeranen
militsii
Stypayhoralikson
Louizz_tomlinzon
Sarqai
nealoves1D
niitti
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 4]

1Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Kysy seuraavalta -peli #6 Pe 4 Toukokuu 2012 - 8:35

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

Sarqai kirjoitti:Mässätä vilqun jäätelöö, karkkii ja sit kattoo teeveet

Onks sulla poikaystävää?
no siis ei virallisesti (;

mitä söit viimeksi ?

26Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Su 6 Toukokuu 2012 - 9:54

nealoves1D

nealoves1D

ratsastus ja jalkapallo on ne mun jutut joita harrastan jo, enkä mä oikee muuta haluiskaa (: paitsi jos ois aikaa ni ehkä street tanssi

minkälaiset seinät sun huoneessa on ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

27Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Su 6 Toukokuu 2012 - 9:58

Sarqai

Vaaleenpunaset kai? En oo nii perehtyny asiaan:I

Onks koskaan ollu sillee et avaat ikkunan ja unohat sen auki:'D?

28Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Su 6 Toukokuu 2012 - 9:59

Peetu

Peetu

on

mitä muita kieliä puhut suomen lisäksi ?

29Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Su 6 Toukokuu 2012 - 10:03

nealoves1D

nealoves1D

englantii, vähä ruotsii ja pari sanaa saksaa, espanjaa ja ranskaa

itketkö helposti ?

30Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Su 6 Toukokuu 2012 - 10:07

_Blistex_

_Blistex_

jooo :d

Paistaako siellä aurinko? (idearikas kysymys :DD )

31Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Su 6 Toukokuu 2012 - 10:28

bO0m

bO0m

Juu ilta-aurinko (;

Mitä asiaa ootat eniten ens kesältä?

32Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Su 6 Toukokuu 2012 - 10:31

nealoves1D

nealoves1D

Ratsastusleiri & kielikurssi !

mitä näät jos katot lähimmäst ikkunast ulos ?

33Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Su 6 Toukokuu 2012 - 13:29

militsii

militsii

No nyt on nii pimeetä että näen vaa peilikuvan itestäni, mut jos ei ois pimeetä nii näkys ulkorakennus ja hiekkakasa ja keinut ja ööö iskän & äitin autot ja mun skobo ja pikkusiskon sellane akul toimiva mönkkäri Very Happy Noi varmaa paistais ekana silmii

Mitä kieltä haluisit oppia puhumaan?

http://dream-it-milla.blogspot.com

34Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Su 6 Toukokuu 2012 - 15:00

nealoves1D

nealoves1D

ois kiva osata englantii sillee et se tulis samal taval ku äidinkielenä ja ruotsii ois kiva osaa paremmin ettei kesliarvo laske ruotsin numeron takii. Mut jos puhutaan kielistä mitä ei osaa ollenkaa ni jostai syystä ranska xd emt yhtää miks

Missä maissa oot käyny ?

35Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:09

vilqu

vilqu

Ruotsi, Viro, Bulgaria, Puola ja tietty Suomi Very Happy

Minkä merkkinen sun kone on?

36Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:10

nealoves1D

nealoves1D

samsung

montako telkkaria teillä on ?

37Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

4

Seuraatko MM-jääkiekkoa?

38Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:23

vilqu

vilqu

Joo, ainaski jotenkin katon silleen ohi mennen suomen pelit ja oon ainaski vielä ihan kartalla suomen tilanteesta:D

Voittiko oikee Idolsissa?

39Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:26

jonskauu

jonskauu

TODELLAKII ! ♥️ tai ei eiku joo, Torsten oli kyl ihana mut kyl toi Didiki oli tosi hyvä Smile

Jos joutuisit autiollesaarelle, niin mitkä kolme asiaa ottasit mukaa? (1D:n poikia ei saa ottaa! :-D)

40Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:50

nealoves1D

nealoves1D

Veneen et pääsen pois (: mut jos sitä ei lasketa ni mun kaverit, kännyän ja ruokaa Very Happy

Koska oot ollu viimeks uimassa ?

41Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ma 7 Toukokuu 2012 - 5:17

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Vappuna........ Very Happy

Onko sulla onnen numeroa? Jos on niin mikä ja miksi?

42Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ma 7 Toukokuu 2012 - 8:21

Evee

Evee

On, 8. En kyllä tiiä mistä se on tullu Very Happy

Onks sulla lemmikkejä?

43Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ma 7 Toukokuu 2012 - 8:30

bO0m

bO0m

2 kissaa (:

onko sulla lävistyksiä, mitä?

44Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ma 7 Toukokuu 2012 - 9:08

Veeranen

Veeranen

korvikset ( tai korvis ku toine venytetty mut pikkuvirheitä Very Happy)

Millon seuraava koe? D:

45Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ma 7 Toukokuu 2012 - 9:35

_Blistex_

_Blistex_

Torstaina :/

Koska oot nauranu viimeks?

46Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ti 8 Toukokuu 2012 - 1:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tänää ku vitsailtiin et yks mun kaveri menee kauppaan ulkomailla ja sen kielitaidolla se sanoo vaan että 'You better not touch my food' ja sit toineki menee ulkomail kauppaan ja sen kielitaidolla se osaa vaan sanoo 'oh shit'

Luetko ikinä sanomalehtiä?

47Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ti 8 Toukokuu 2012 - 5:16

bewareofaino

bewareofaino

joo joskus jotain liitteitä ja etusivut ja silleen...

mikä on sun lahjakkuus? :')

48Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ti 8 Toukokuu 2012 - 6:18

jonskauu

jonskauu

Hahah en mä nyt tiiä et onks tää suoraa mikää lahjakkuus, mut esiintyminen. Mulle vaa on syntynyt se lahja ja rakastan esiintymistä ja koen olevani siinä hyvä ja kun mä pääsen lavalle tai yleensäkkii pitää vaa jotai esitelmää luokan etee ni se on se kaikkein paras fiilis mitä mä ikinä voin saada! Et kai se on sit se mun lahjakkuus Smile

Minkä hintaset on kalleimmat kengät mitkä oot ikinä ostanu?

49Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ti 8 Toukokuu 2012 - 8:31

Sarqai

200€

Luetko koskaan juorulehtii jne.?

50Kysy seuraavalta -peli #6 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #6 Ti 8 Toukokuu 2012 - 9:07

bO0m

bO0m

En, mut joskus pienenä luin niitä iha kybällä xDD

Käytätkö hajuvettä joka päivä? (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa