Viestien lukumäärä : 2843 Join date : 03.02.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Turun seutu
No joksus mut laitoin kuiteski todella harvoin koska sillen kunolla meikaan ehkä kerran kuussa... Aika satunnaisesti, mut en tosiaankaan joka päivä (ei mulla siis meikkausta vastaan mitään oo:D)
Viestien lukumäärä : 1273 Join date : 20.12.2011 Ikä : 28 Paikkakunta : Espoo
Yleensä jos pitää näyttää ihmiseltä jossain. Kouluun lähes aina, muutaman kerran on pitäny mennä naturalina kun oon heränny myöhään tai oon yksinkertasesti unohtanut ja sitten oon huomannu sen vasta ku oon kattonu jostain kiiltävästä pinnasta että ei dääm, nyt jäi :D:D
Viestien lukumäärä : 395 Join date : 04.12.2011 Ikä : 28
Yleensä.
Oikeestaa en tarvis meikkiä, koska mulle ei oo koskaa tullu finnejä ja mul on suht pitkät ripset ja ne & kulmakarvat on tummat nii ei niitäkää tarvii värjäillä. Kuitenkin on kiva ehostaa itteään just ripsarilla ja eyelinerillä jne, mut esim. meikkivoidetta en käytä Ennen laitoin vaa ripsaria ja joskus puuteria jos nenä kiilsi, mut nykyää käytän aika usein eyelineriä koska se oikeel taval laitettuna saa mun silmät näyttää kivasti isommilta ja muutenki korostaa niitä
Viestien lukumäärä : 324 Join date : 28.06.2012 Ikä : 29 Paikkakunta : Rauma
Meikkaan vaihtelevasti, ihmisten ilmoille yleensä kylläkin aina... Mulla on tosi huono iho ja sen takii oon lätränny meikkivoiteella about 5 vuotta. Kulmii en laita mitenkää, koska oon luonnostaan tumma, mutta sitte kouluun laitan ripsaria ja joskus kajaalia.. saatan harkita luomiväriäkin jos on jotkut juhlat/bileet.. mutta nyt kesällä meen töihin ihan natural, mikä on multa aika iso saavutus, koska en voi sietää naamaani.