First topic message reminder :
uusi, edellisessä 100 (:
uusi, edellisessä 100 (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
vilqu kirjoitti:Nää teijän kaikki kuvat on ihan yli ihania!!!<3 Tosta Veerasen "JA SE JOKA EI TON ÄSKÖSE KUVAN JÄLKEE YMMÄRRÄ KUI HYVÄNNÄKÖSIÄ NE ON NI EI TIIÄ MISTÄÄ MITÄÄ.", ni mä sain just tänään kuulla koulussa sellasia Niall ja Harry mollauksia vähän Liamkin että korviin sattu!! Se oli ihan kamalaa! Sit ku mun luokkakaveri sanno et "Niall on ihan ruma sillä on tosi hirveet hiukset ja sen hampaat on kamalat" mä vastasin "SÄ OOT KAMALA!!!" ja toinen kaveri sano et "Harry on tosi ruma se on niistä kaikkein kauhein, sen hiukset on ihan hirveet" minä"SINÄ OOT HIRVEE!!! JA HARRYN HIUKSET ON MAAILMAN IHANIMMAT!!!<3 EI NOIN VOI SANOA" sit ne vaan mollas niitä...
Sarqai, onko se mun kello nyt siis samanlainen..? TOI ON AINASKI TÄYDELLINEN!!! Oon kaivannu mun kelloo (siis mä meinaan koko ajan kattoo sitä mut sit sitä ei ookkaan.. ), ja saan sen 1000 kertaa ihanempana takas:D
Mulla on ollu se itse kello jo vaikka kuinka ja kauan (puhun nyt siis monesta vuodesta...) mut nyt se saa 100000e muutoksen!Sarqai kirjoitti:Ja se on halpaki:) VAAN 10€ oisin valmis maksaa 100000€<3
Saisit myydä sitte mulleki meiän jokaiseen huoneeseenSarqai kirjoitti:Haha vois alkaa myydä noit kelloj tienaisin pinen omaisuuden:)
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa