One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Miitti Linnamäellä ?

+10
vilqu
Pinski♥Harry
Stypayhoralikson
Sarqai
militsii
jonskauu
Veeranen
emmaLOVESnilla
Peetu
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Miitti Linnamäellä ? Su 8 Huhti 2012 - 9:00

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Mulle tuli täs mieleen et jos pidettäis keväällä/kesällä miitti Linnanmäellä Very Happy Jos nyt tällänen järkättäis ni pääsisköhän porukkaa tulemaan ? Ite siis ostettais ruoat ja rannekeet(jos siis haluu rannekkeen). Tää nyt oli vaan tämmönen päähänpälkähdys, eli en tiijä itekkään pääsisinkö ollenkaan Very Happy Mut jos porukkaa kiinnostaa ni voitais tälläne järkätä ? Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

26Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ti 10 Huhti 2012 - 8:34

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Pinski♥️Harry kirjoitti:mistä päin te tulisitte? Smile

mä oon tulossa Pohjanmaalta päin jos nyt pääsen Smile

mulla vaan on se että ku oon nii ujo ja ku tää on foorumin sisäinen nii en vissii vois ottaa paria foorumin ulkopuolist ystävää mukaa ja en saletisti uskaltais tulla yksin, jänistäisin/panikoisin viime hetkellä :DDDDDDD ei hyvää päivää... ei muutaku ylipuhun ne tänne ja mun mukaan miittii jos pääsen hahah!

https://twitter.com/#!/penguiniam

27Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ti 10 Huhti 2012 - 8:46

Veeranen

Veeranen

mut eise sit loppujen lopuks oo paha ku tulee yksin!(:
muistin ku sillo viime miitis, ku näin et siel oli ihmisii olin sillai meenkö, en joo meen, mitämäsanonmitämäsanon, mut ei ne ollukkaa sitte pelottavia ihmisiä(:

28Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ti 10 Huhti 2012 - 9:34

jonskauu

jonskauu

PYyyhh, älkää välittäkö jos joudutte tulee yksin. okei voiha se olla vähän ikävää, mut mäki tuun yksin!

29Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ti 10 Huhti 2012 - 10:05

nealoves1D

nealoves1D

Veera,, ai mä en ollukkaa kuolettavan pelottava :Sad oon pettyny ku en saavuttanu mun päämäärää .... :Very Happy Eivaasiis tosiaa, neki jotka tuli yksin sai iha hyvi suunsa auki vaik oli ensin sanonu et ne on ujoja ja kylhä se oli aluks vähä jäist, mut siit se sit lähti ja oli kyl tosi hyvät fiilikset Very Happy

&& Stypayhoralikson Kyl sä voit iha hyvin ottaa jonku kaverin mukaa, vaikka ne ei oiskaa tääl foorumilla, kunhan neki ois ees vähä 1D fanei, ku kuitenki on 1D miitti Very Happy

JAHEI ! Mäki tuun yksin näillänäkymin, mut mun yks kaveri(Miiu) saatttaa kyl tulla jos on himas sillon Very Happy Ja kylhä meil on ainaki se yks puheenaihe, One Direction ! Very Happy

30Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ti 10 Huhti 2012 - 10:19

Veeranen

Veeranen

Eiks tää siis olis sit joskus kesällä? Very Happy

//_vähän_ jäistä oli joo xd

31Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ti 10 Huhti 2012 - 10:21

nealoves1D

nealoves1D

Joo, ite ajattelin et heti alkukesästä ?

&& Mut kyl se sitte sen alun jälkee alko jo olee vähä rennompaa ja alko lentää jo enemmä juttuu ja oli kyl tosi hyvä fiilis ! Very Happy

32Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ti 10 Huhti 2012 - 10:26

Veeranen

Veeranen

okeei(: toivottavasti tulee lämmin kesä! D:

33Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ti 10 Huhti 2012 - 10:30

nealoves1D

nealoves1D

Nii ! MUTTA, NE JOTKA TULEE, ni käviskö näillänäkymin kesäloman eka viikko ? (4.6-10.6)

34Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ti 10 Huhti 2012 - 10:35

jonskauu

jonskauu

nealoves1D kirjoitti:Nii ! MUTTA, NE JOTKA TULEE, ni käviskö näillänäkymin kesäloman eka viikko ? (4.6-10.6)

Mulle käy ainakii tuo viikko jos se järjestetää sillo viikonloppuna =)

35Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ti 10 Huhti 2012 - 10:46

Veeranen

Veeranen

kyyl se käy varmaanki, viel ei ainakaan tiedos mitään et olis(:

36Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ti 10 Huhti 2012 - 10:49

_Blistex_

_Blistex_

Voi jessus, kysyin tänään sit porukoilta et olisko mitenkään mahdollista et mentäis joskus kesäkuus Hesaan ja näin niin sain kuulla et äidil ja isäl on lomaa vasta heinäkuussa -.- Tää on niiin just mun tuurii. Ja sit mul on se, ku ketään mun kavereista ei tykkää 1D:stä ni tulisin sit yksin (okei, ei se olis hirveen paha) mut siis,ööö tarvii ny kattoo et mitä noi sanoo. :pp

37Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ke 11 Huhti 2012 - 5:07

vilqu

vilqu

Mä en oo varma jos heti eka viikko ois paras mahdollinen ku mun kaikki porukat on sillon sellasessa lentopalloturnauksessa (ke-su?). siis jos me päästään esim. sarqain kyydillä ni sit se varmaan käy sillon, mut jos meiltä pitäis tulla kyyti ni sit ei käy heti ekalla viikolla.. Mitäs sarqai??

Ja muuten täytyy tunnustaa et en oo koskaan ollu Lintsillä... paitsi et mennään vissiin luokan kaa luokkaretkelle sinne...

38Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ke 11 Huhti 2012 - 7:20

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:Mä en oo varma jos heti eka viikko ois paras mahdollinen ku mun kaikki porukat on sillon sellasessa lentopalloturnauksessa (ke-su?). siis jos me päästään esim. sarqain kyydillä ni sit se varmaan käy sillon, mut jos meiltä pitäis tulla kyyti ni sit ei käy heti ekalla viikolla.. Mitäs sarqai??

Ja muuten täytyy tunnustaa et en oo koskaan ollu Lintsillä... paitsi et mennään vissiin luokan kaa luokkaretkelle sinne...

vaikka asunki täs lähellä en oo käyny ku kerran elämäni aikana sielä, enkä ymmärrä miks ees lähdin o.o

39Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ke 11 Huhti 2012 - 7:40

Sarqai

vilqu kirjoitti:Mä en oo varma jos heti eka viikko ois paras mahdollinen ku mun kaikki porukat on sillon sellasessa lentopalloturnauksessa (ke-su?). siis jos me päästään esim. sarqain kyydillä ni sit se varmaan käy sillon, mut jos meiltä pitäis tulla kyyti ni sit ei käy heti ekalla viikolla.. Mitäs sarqai??

koitan vähän ylipuhuu nyt:D

40Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Ke 11 Huhti 2012 - 10:24

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ kirjoitti:Voi jessus, kysyin tänään sit porukoilta et olisko mitenkään mahdollista et mentäis joskus kesäkuus Hesaan ja näin niin sain kuulla et äidil ja isäl on lomaa vasta heinäkuussa -.- Tää on niiin just mun tuurii. Ja sit mul on se, ku ketään mun kavereista ei tykkää 1D:stä ni tulisin sit yksin (okei, ei se olis hirveen paha) mut siis,ööö tarvii ny kattoo et mitä noi sanoo. :pp

mistä päi sä oot tulossa tai olisit? c:

mulla ei oo äitillä koko kesänä vapaata jaja no iskästä en tiiä yhtää. ja mä uskon aikalailla et mulle sopis toi ajankohta, jos olis viikonloppu tai joku Very Happy

41Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? To 12 Huhti 2012 - 8:01

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson kirjoitti:
_Blistex_ kirjoitti:Voi jessus, kysyin tänään sit porukoilta et olisko mitenkään mahdollista et mentäis joskus kesäkuus Hesaan ja näin niin sain kuulla et äidil ja isäl on lomaa vasta heinäkuussa -.- Tää on niiin just mun tuurii. Ja sit mul on se, ku ketään mun kavereista ei tykkää 1D:stä ni tulisin sit yksin (okei, ei se olis hirveen paha) mut siis,ööö tarvii ny kattoo et mitä noi sanoo. :pp

mistä päi sä oot tulossa tai olisit? c:

mulla ei oo äitillä koko kesänä vapaata jaja no iskästä en tiiä yhtää. ja mä uskon aikalailla et mulle sopis toi ajankohta, jos olis viikonloppu tai joku Very Happy

jonkun 3 tunnin ajomatkan päästä. :// Yks vaihtoehto kyl olis se jos menisin mun veljen luokse sillon viikonloppuna(tai milloin sit onkin) koska se asuu siellä mut ei senkään suunnitelmista koskaan tiedä. :s

42Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? To 12 Huhti 2012 - 9:16

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:

koitan vähän ylipuhuu nyt:D
Okei, hyvä ja tulos?? Tuun siis huomenna teille ja yritämme yhdessä (pysykäämme lujina!)Very Happy Ja sit jos saadaan sarqailta kyyti sillon ni sit eiku kysyy meiän porukoilta et käykö et lähen:D Äitille voi olla kyllä selittelemistä.. ku siis se varmaan tajuu joo et oollaan sarqain kaa halukkaita lähtee Lintsille mut sit se et en usko et se tajuu ihan ekalla selittämällä mikä on 1D fanien miitti ja ketä sinne ois tulos ja plaah plaah plaah. Mut jos saatais kyyti ni sit eiku selittelemään... Very Happy

Mä niin kyllä haluisin tulla ja nähä teijät kaikki<3 oon jo nyt ihan innoissani vaikka on hyvin pieni varmuus et ollaan tulossa.. Very Happy Vai saitko sarqai sen äitis lähtee??

43Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? To 12 Huhti 2012 - 9:26

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

mulle tuo päivämäärä ainaki pitäis käydä (: voin vaa kuvitella millasta sellittämistä siitä sitte tulee ku vielä kysyn äidiltä.. oon aika varma ettei se heti ekalla kerralla tajua yhtään mistä mä puhun ja sitte se alkaa epäilemään sitä ku meen yksin, et enkö ottais jotai kaverii mukaa jnejne. :d Mut niin innolla ootan kyllä teiän kaikkien näkemistä !!

44Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? To 12 Huhti 2012 - 23:40

Sarqai

vilqu kirjoitti:Okei, hyvä ja tulos?? Tuun siis huomenna teille ja yritämme yhdessä (pysykäämme lujina!)Very Happy Ja sit jos saadaan sarqailta kyyti sillon ni sit eiku kysyy meiän porukoilta et käykö et lähen:D Äitille voi olla kyllä selittelemistä.. ku siis se varmaan tajuu joo et oollaan sarqain kaa halukkaita lähtee Lintsille mut sit se et en usko et se tajuu ihan ekalla selittämällä mikä on 1D fanien miitti ja ketä sinne ois tulos ja plaah plaah plaah. Mut jos saatais kyyti ni sit eiku selittelemään... Very Happy

Mä niin kyllä haluisin tulla ja nähä teijät kaikki<3 oon jo nyt ihan innoissani vaikka on hyvin pieni varmuus et ollaan tulossa.. Very Happy Vai saitko sarqai sen äitis lähtee??

Nosiis se o sitä mieltä et vois mennä junal, nopeempaa & halvempaa ku bensaa säästyy..

45Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Pe 13 Huhti 2012 - 3:33

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ kirjoitti:jonkun 3 tunnin ajomatkan päästä. :// Yks vaihtoehto kyl olis se jos menisin mun veljen luokse sillon viikonloppuna(tai milloin sit onkin) koska se asuu siellä mut ei senkään suunnitelmista koskaan tiedä. :s

aa :c meillä menee joku 5-6h yh. meet veljelles ja vaikka se ei oliskaa siellä kämpässää nii ainaha sä voit bilettää sillo yksinäs Wink

mulle tuli vasta eile mielee, että jos mä saan nyt sen yhen kesätyöpaikan jota oon hakenu nii mulla on koko kesäkuu töitä D: :c

46Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? Pe 13 Huhti 2012 - 10:00

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

oo, ois tosi makeeta päästä näkee teijät kaikki ! :>

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

47Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? La 14 Huhti 2012 - 1:36

vilqu

vilqu

No mulla ja sarqailla lensi tekstarit aika vaivattomasti perjantaina, suunniteltiin et tultais junalla ja kaikkee.. Täytyy kysyy vaan nyt jossain vaiheessa vanhemmilta.. Ollaan varmasti tulossa niin kauan kunnes pitäis vanhemmat saada suostumaan, et kattoo ny mitä tästä tulee Very Happy

48Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? La 14 Huhti 2012 - 2:41

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Mä todennäköisesti pääsisin tulemaan Very Happy

http://unfaithful-mind.blogspot.com

49Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? La 14 Huhti 2012 - 5:20

nealoves1D

nealoves1D

Vilkku,, jesjes ! toivotaa et ne suostuu (::
ja Sophie,, joo tuu ! Very Happy

50Miitti Linnamäellä ? - Sivu 2 Empty Vs: Miitti Linnamäellä ? La 14 Huhti 2012 - 7:24

Sarqai

Joo no mul menee nyt viikko nii noi tulee tuolta afrikasta & sit alan kinuu:) Ku nyt maksaa aika sairaasti kun kysyn:) Ja tullaan vilkun kaa junalla sitte?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa