One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysy seuraavalta -peli #2

+11
niallsydän
bewareofaino
militsii
Veeranen
Peetu
vilqu
Stypayhoralikson
Evee
nealoves1D
jonskauu
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

1Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Kysy seuraavalta -peli #2 Ke 4 Huhti 2012 - 0:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

tonne vanhaan tuli 100 viestiä.
Löytyy tuolta vanhoista keskusteluista

Peetu kirjoitti:idea on yksinkertainen: kysyt kysymyksen, seuraava vastaa ja kysyy kysymyksen johon seuraava vastaa.

dodii esimerkkiä kun kukaan ei tajua kuitenkaan mun epäselvästä selityksestä mitään Very Happy

Maija:
Kuinka vanha olet?

Saija:
14.
Lempiruokasi?

eli seuraavalle kysymys: onko sulla lemmikkiä?

viimeisin viesti johon ite vastaan nyt (:
Sargai kirjoitti:Se ku kaverit huutaa sulle siitä että "oot ihan tyhmä" plaaplaaplaa

Lempilaulus?

voooi niitä on niiiin monta mutta tällä hetkellä kuuntelen eniten WMYB ja One Thing + Justin Bieberin Boyfriend

Meikkaatko kouluun?

76Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Su 8 Huhti 2012 - 12:18

bewareofaino

bewareofaino

totta kai! vaikka kymmenen jos on kyseessä joku aina yhtä superhypermegamahtava :---)

monta seuraajaa sulla on twitterissä? jos sulla on twitter :'D

77Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Su 8 Huhti 2012 - 20:58

Peetu

Peetu

bewareofaino kirjoitti:haha, no ainakin Peetu vaikuttaa ihan mukavalta, samoin militsii ja sä nea! :)
oiiii ihanaa kiitos!! suhunki ois just kiva tutustuu (: sori tämmönen epämääränen välikommentti :D

mutta siis niin, mulla on huimat 195 seuraajaa twitterissä :D

katsotko paljon telkkaria?

78Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Su 8 Huhti 2012 - 23:34

nealoves1D

nealoves1D

en oikeestaa

Jos pitäis valita toinen ni ottaisitko suklaata vai keksejä ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

79Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ma 9 Huhti 2012 - 4:06

Vieraili

Vierailija

keksejä =)

Kuka on söpöin poika 1D:stä?

80Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ma 9 Huhti 2012 - 7:39

Peetu

Peetu

Niall ♥ ne kaikki on mutta niin... Niall se on!

mitä söit viimeksi?

81Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ma 9 Huhti 2012 - 8:26

militsii

militsii

Suklaata, tarkemmin sanottuna kindermunan Very Happy

Mikä sulla on soittoäänenä puhelimessa?

http://dream-it-milla.blogspot.com

82Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ma 9 Huhti 2012 - 8:47

Sarqai

More Than this

Ootkos menossa Linnanmäen miittiin(jos tiedät, kyl sä tiedät)

83Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ma 9 Huhti 2012 - 8:54

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ehkä, ehkä en, sen näkee sitte:D

onko sulla huoneessas jotain viherkasveja?

https://twitter.com/#!/penguiniam

84Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ma 9 Huhti 2012 - 9:00

jonskauu

jonskauu

Ei oo, kasvit kuolee mun lähellä aika nopeesti et sen takia ei oo.. D:

Seuraatko Salkkareita?

85Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ma 9 Huhti 2012 - 9:49

Peetu

Peetu

en. tasan yhden jakson oon kattonu ja nukuin ehkä puolet siitä ajasta. ei oikee nappaa muhun D:

onko sulla lempinimeä? jos on nii mikä?

86Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ma 9 Huhti 2012 - 10:06

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

Pinski, Pinski Ponski ja Pittsstiki pottsski, hienot lempinimet.. tai no kaverit kutsuu noil nimil Very Happy

mikä on sun unelma-ammatti? :>

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

87Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ma 9 Huhti 2012 - 10:13

vilqu

vilqu

Jaa-a! Hyvä kysymys, seuraava kysymys Very Happy Varmaan joku 1D:n keskustelu kumppani et saisin aina tehä ja jutella niitten kaa kaikenlaista.. Jos tajusitte?

Söitkö pääsiäisenä paljon?

88Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ma 9 Huhti 2012 - 10:20

nealoves1D

nealoves1D

Joo ihan liikaa ! Very Happy:DD

Mitä oot tehny tänää ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

89Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ma 9 Huhti 2012 - 19:39

Peetu

Peetu

tallilla ja kouluhommia... ja ainii oonhan mä täällä foorullaki roikkunu :b

jos saisit toivoa ihan minkä tahansa esineen (ei siis ihmistä koska kaikki meistä haluais 1D:n jätkät (; ) niin mikä se olisi?

90Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ma 9 Huhti 2012 - 22:27

Sarqai

Öääh.. Esine? Eläimet ei kelpaa.. Jos eläimet kelpaa nii sitt hevonen<3 Jos vaa esineet nii uus puhelin ois kyl aika makee:)

91Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ti 10 Huhti 2012 - 5:19

vilqu

vilqu

Sä et kysyny mitään... Very Happy

No vastaan silti, tänään ratsastaa!!

Oletko nähnyt titanicin?

92Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ti 10 Huhti 2012 - 5:46

jonskauu

jonskauu

Oon nähny moooonta kertaa sen iha normaalin version, mut en oo tota uutta 3D Titanicia nähny Smile

Kuinka monet farkut omistat?

93Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ti 10 Huhti 2012 - 6:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu kirjoitti:Oon nähny moooonta kertaa sen iha normaalin version, mut en oo tota uutta 3D Titanicia nähny Smile

Kuinka monet farkut omistat?

reilusti yli kymmenet mutta käytän vaan 3 niistä.

lemppari muros?

94Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ti 10 Huhti 2012 - 7:51

Peetu

Peetu

corn flakes ja riisimurot on kans hyvii (:

minkä numeron sait viimeisimmästä kokeesta?

95Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ti 10 Huhti 2012 - 8:49

Veeranen

Veeranen

7+ xd

Mitä sä oot tänää tehny ?(:

96Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ti 10 Huhti 2012 - 9:09

Vieraili

Vierailija

koulu.. ja olin mä kaverillaki käymäs Smile

kaun oot koneella päiväs?

97Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ti 10 Huhti 2012 - 9:13

Peetu

Peetu

ihan liian pitkää xd

kuinka montaa tyyppii seuraat twitteris siis jos oot siel?

98Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ti 10 Huhti 2012 - 9:17

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

167 Very Happy

omistakko jonku ohjelman tuotantokausia?

99Kysy seuraavalta -peli #2 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #2 Ti 10 Huhti 2012 - 9:19

Veeranen

Veeranen

joo Gleen 1. (: sit kummelin ne kaikki Very Happy:D

ONKS OLLU HYVÄ PÄIVÄ?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa