One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hiustenne väri? (:

+6
Louizz_tomlinzon
jonskauu
Veeranen
vilqu
nealoves1D
Peetu
10 posters

Hiustenne väri

Hiustenne väri? (: Vote_lcap29%Hiustenne väri? (: Vote_rcap 29% [ 4 ]
Hiustenne väri? (: Vote_lcap50%Hiustenne väri? (: Vote_rcap 50% [ 7 ]
Hiustenne väri? (: Vote_lcap0%Hiustenne väri? (: Vote_rcap 0% [ 0 ]
Hiustenne väri? (: Vote_lcap0%Hiustenne väri? (: Vote_rcap 0% [ 0 ]
Hiustenne väri? (: Vote_lcap21%Hiustenne väri? (: Vote_rcap 21% [ 3 ]
Ääniä yhteensä : 14


Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Hiustenne väri? (: Empty Hiustenne väri? (: To 22 Maalis 2012 - 10:55

Peetu

Peetu

ihan vaan mielenkiinnosta, minkä väriset hiukset porukalla on? ja oli tylsää ja halusin herättää tän äänestysosion henkiin Very Happy

mutta siis, mulla on blondit, aina ollu ja oon ilonen kun tän älyllisen hitauden voi laittaa aina blondiuden piikkiin (;



Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Pe 23 Maalis 2012 - 21:11, muokattu 1 kertaa

2Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: To 22 Maalis 2012 - 11:00

nealoves1D

nealoves1D

laitoin nyt toho muu mikä, koska mun hiukset ei oo lähelläkää punasta mut on silti punettava, pienempänä oli ihan oranssit Very Happy nää on siis tälläset ruskeet/punertavat (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

3Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Pe 23 Maalis 2012 - 4:12

vilqu

vilqu

Outoa! En pystyny äänestää ku toi heti kerto mulle noita tuloksia... Mut mulla on tällaset tosi sekaset hiukset (siisväriltää, oon kyllä harjannu ne:D) niissä on vaaleeta ja tummaa ja näyttää vähän et ois raitoja... Mu en oo kyllä koskaan laittanu näihin mitään väriä tai raitoi et on ihan luonnollinen värini, mut varmaan toi muuVery Happy Mä en oo blondi mut mä oon sisäiseti hyvinki blondi:D haluisin ihan ruskeet hiukset:D

4Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Pe 23 Maalis 2012 - 4:36

Veeranen

Veeranen

mä en pystyny äänestää D: mut tummanruskeeaat C:

5Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Pe 23 Maalis 2012 - 4:58

jonskauu

jonskauu

Mulla on oikeesti ihan platinablondit, mutta tällä hetkellä hiusten väri on tummanruskee, jossa ehkä vähän jotain punasta vivahdetta Smile

6Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Pe 23 Maalis 2012 - 6:19

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mäkään en saa äänestettyä o:
Mutta jos saisin ni olis varmaan toi muu koska siis luonnollisesti nää olis tosi tumman ruskeet mutta näis on aika paljo vaaleita raitoja ja sit sivuotsiksen alaosa on laitettu tän väriseks.
Mutta aattelin värjätä lähiaikoina kokonaan ton väriseks plus vaaleita raitoja eli tummat pois tai sit tummat lähes kokonaan paitsi tositosi vaalea joko yks leveä tai kamparaitoja(eli periaatteessa väri vedetään(suht tiheällä) kammalla,vapaalla kädellä,ainaki mun tapaukses päällihiuksiin)btw ei nyt liity aiheeseen mutta mulla on aika lyhyet hiukset ni värjätään varmaan mun synttäreiks samalla ku mallinmuutos leikkauskin (:(:
Mun äiti on kampaaja

7Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Pe 23 Maalis 2012 - 13:13

niallsydän

niallsydän

emmäkää pysty äänestäää o: mut jooo oikeeest ois ruskeeet mut ny blondit (:

8Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Pe 23 Maalis 2012 - 13:28

nealoves1D

nealoves1D

mietin et jos kukaa muu ku minä ei oo pygenny äänestää ni oon saattanu täl kännykäl datailles painaa mu nakkisormel vahingos sitä sulje äänestys juttuu :dd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

9Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Pe 23 Maalis 2012 - 13:42

niallsydän

niallsydän

nealoves1D kirjoitti:mietin et jos kukaa muu ku minä ei oo pygenny äänestää ni oon saattanu täl kännykäl datailles painaa mu nakkisormel vahingos sitä sulje äänestys juttuu :dd
Very Happy:D:D

10Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Pe 23 Maalis 2012 - 13:48

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

niallsydän kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:mietin et jos kukaa muu ku minä ei oo pygenny äänestää ni oon saattanu täl kännykäl datailles painaa mu nakkisormel vahingos sitä sulje äänestys juttuu :dd
Very Happy:D:D
haha :DD voi olla koska mäkää en saa äänestettyy,, mut blondista värjätty eka punaruskeeks ja sitte tummanruskeeks ja nyt nää on tälläset iha vaa ruskeet (:

11Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Pe 23 Maalis 2012 - 14:35

vilqu

vilqu

emmaLOVESnilla kirjoitti:
niallsydän kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:mietin et jos kukaa muu ku minä ei oo pygenny äänestää ni oon saattanu täl kännykäl datailles painaa mu nakkisormel vahingos sitä sulje äänestys juttuu :dd
Very Happy:D:D
haha :DD voi olla koska mäkää en saa äänestettyy,, mut blondista värjätty eka punaruskeeks ja sitte tummanruskeeks ja nyt nää on tälläset iha vaa ruskeet (:
Hienoa Nea! No löyty siihenki selitys:D

12Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Pe 23 Maalis 2012 - 21:13

Peetu

Peetu

kokeilkaas nyt, tää oli laittanu raksin johonki ihme kohtaan et vaan yks tyyppi sais äänestää :D mulla ainakin toimii ihan normisti nyt :D

13Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Pe 23 Maalis 2012 - 22:01

Veeranen

Veeranen

Peetu kirjoitti:kokeilkaas nyt, tää oli laittanu raksin johonki ihme kohtaan et vaan yks tyyppi sais äänestää Very Happy mulla ainakin toimii ihan normisti nyt Very Happy

dintsdints, NYT TOIMII xd

14Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: La 24 Maalis 2012 - 1:06

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
Peetu kirjoitti:kokeilkaas nyt, tää oli laittanu raksin johonki ihme kohtaan et vaan yks tyyppi sais äänestää Very Happy mulla ainakin toimii ihan normisti nyt Very Happy

dintsdints, NYT TOIMII xd
Toimii!

15Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Su 25 Maalis 2012 - 3:24

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:kokeilkaas nyt, tää oli laittanu raksin johonki ihme kohtaan et vaan yks tyyppi sais äänestää Very Happy mulla ainakin toimii ihan normisti nyt Very Happy


haha jes ! vika ei ollukkaa mussa ja mun nakkisormissa ! Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

16Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Su 25 Maalis 2012 - 7:57

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
Peetu kirjoitti:kokeilkaas nyt, tää oli laittanu raksin johonki ihme kohtaan et vaan yks tyyppi sais äänestää Very Happy mulla ainakin toimii ihan normisti nyt Very Happy


haha jes ! vika ei ollukkaa mussa ja mun nakkisormissa ! Very Happy
Onnittelut Nea!! Et ole syypää kaikkeen... Very Happy

17Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Su 25 Maalis 2012 - 9:46

militsii

militsii

Mulla on tummanruskeet hiukset Smile. Ja nää on ihan luonnostaa tummanruskeet, ei värjätyt. Oon viimeks kai ala-asteella värjänny, eli siit on jo aikaa, mut ei mun tarviikkaa ku tää aito väri on tarpeeks hyvä! Ja ei mulle oikee sopiskaa mikää muu väri.

http://dream-it-milla.blogspot.com

18Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Su 25 Maalis 2012 - 9:56

nealoves1D

nealoves1D

mulle aina kaikki toitottaa miten hienon väriset hiukset mulla muka on mut mä en ite tykkää näist .. xd haluisin värjää sellasiks kastanjanruskeiks mut en saa koska "mun ei oo mitää järkee pilata mun hiuksii värjäämisellä koska ne on jo tosi hienon väriset" ...... :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

19Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Su 25 Maalis 2012 - 10:04

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:mulle aina kaikki toitottaa miten hienon väriset hiukset mulla muka on mut mä en ite tykkää näist .. xd haluisin värjää sellasiks kastanjanruskeiks mut en saa koska "mun ei oo mitää järkee pilata mun hiuksii värjäämisellä koska ne on jo tosi hienon väriset" ...... :d
Venaa et oot 18 ni kukaan ei voi enää sanoo vastaan.. Very Happy

20Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Ma 26 Maalis 2012 - 5:49

Sarqai



Peetu kirjoitti:ihan vaan mielenkiinnosta, minkä väriset hiukset porukalla on? ja oli tylsää ja halusin herättää tän äänestysosion henkiin Very Happy

mutta siis, mulla on blondit, aina ollu ja oon ilonen kun tän älyllisen hitauden voi laittaa aina blondiuden piikkiin (;

Joo se on ihanaa ku voi vaan sanoo et "hei, mä oon blondi", toisaalta oon kyl muutenki aika blondi, olin kuulemma vuoden blondi(ja syystäkin hei:D ETTE haluu tietää:DD), ihan tyytyväinen tähän titteliin:)

21Hiustenne väri? (: Empty Vs: Hiustenne väri? (: Ma 26 Maalis 2012 - 7:38

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
Peetu kirjoitti:ihan vaan mielenkiinnosta, minkä väriset hiukset porukalla on? ja oli tylsää ja halusin herättää tän äänestysosion henkiin Very Happy

mutta siis, mulla on blondit, aina ollu ja oon ilonen kun tän älyllisen hitauden voi laittaa aina blondiuden piikkiin (;

Joo se on ihanaa ku voi vaan sanoo et "hei, mä oon blondi", toisaalta oon kyl muutenki aika blondi, olin kuulemma vuoden blondi(ja syystäkin hei:D ETTE haluu tietää:DD), ihan tyytyväinen tähän titteliin:)
Ketkä sut nimes vuoden blondiks, haluun tietää ?Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa