One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

1D:stä televisiosarja ?

+6
emmaLOVESnilla
Insku
Sophie_Malik
Niall_Horan_lover
nealoves1D
hymypeppuun
10 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

11D:stä televisiosarja ? Empty 1D:stä televisiosarja ? Su 18 Maalis 2012 - 5:57

hymypeppuun

hymypeppuun

Klik Klik Smile
Mitä mieltä JOS pojista tehää sarja?
Mun mielestä huono juttu koska pojat on laulajia ei mitää näyttelijöitä -.-

21D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Su 18 Maalis 2012 - 6:51

nealoves1D

nealoves1D

ei mitää telkkari juttuu .. meinasin kuolla ku kuulin et ne on tekemäs nickelodeon showta ja sitte ´suunnillee kiljuin ja itkin onnest ku luin et ne ei teekkää sitä ♥️ Varsinki jos tulis ohjelta jollekki tollaselle "lasten kanavalle" ni se vaa pilais niide uran .. elisiis,, ei tv'hen kiitos Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

31D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Su 18 Maalis 2012 - 6:58

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Mul on aika ristiriitanen ajatus tost. Ajattelin heti eka ku toi tuli ilmi et:Ei tuuu tapahtuu mut nyt ku sulattelin asiaa, ni kylhän Jonas brothersinki TV ohjelma on ihan jees, ja vois poikien tv ohjelma olla tosi kivaki, mut sit niitten keikat ja uuden levyn tekeminen jäis paljon myöhemmäks Sad ja moni näyttelijäki voi olla laulaja tai laulaja olla näyttelijä. kylhän esim. Jared Leto on näytelly vaikka missä vaik on oikeest 30 seconds to Marsin laulaja, et ei se nyt sinällään sitä estä. (tosin se on nyt vähän eri asia mut silti)
mut mun puolesta pojat saa tehdä teevee ohjelman tai sitten jättää tekemättä, siin on vaan pelkona se että ne menettää hyvän maineensa ja rehellisesti sanoen jos tollasista nuorist hyvännäkösistä pojista tehdään Tv:sarjaa ni parisuhteilta ja romansseilta ei voi välttyä (siis siin sarjas) ja jos tv:st tulee sarja jossa tytöt nuolee 1D poikien kaa ni meitin telkkari lentää päin seinää. Very Happy

41D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Su 18 Maalis 2012 - 7:40

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Mun täytyy sanoo, etten pysty kommentoimaan tähän mitään, koska toiki on ristiriitanen juttu. Harry on nimittäin sanonu, että ohjelmaa EI tule, mut sit kuitenki kokoajan uutisoidaan, että tulee.
Mitä hittoa, siis ihan oikeesti?!

http://unfaithful-mind.blogspot.com

51D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Su 18 Maalis 2012 - 7:55

Insku

Insku

Niall_Horan_lover kirjoitti:Mul on aika ristiriitanen ajatus tost. Ajattelin heti eka ku toi tuli ilmi et:Ei tuuu tapahtuu mut nyt ku sulattelin asiaa, ni kylhän Jonas brothersinki TV ohjelma on ihan jees, ja vois poikien tv ohjelma olla tosi kivaki, mut sit niitten keikat ja uuden levyn tekeminen jäis paljon myöhemmäks Sad ja moni näyttelijäki voi olla laulaja tai laulaja olla näyttelijä. kylhän esim. Jared Leto on näytelly vaikka missä vaik on oikeest 30 seconds to Marsin laulaja, et ei se nyt sinällään sitä estä. (tosin se on nyt vähän eri asia mut silti)
mut mun puolesta pojat saa tehdä teevee ohjelman tai sitten jättää tekemättä, siin on vaan pelkona se että ne menettää hyvän maineensa ja rehellisesti sanoen jos tollasista nuorist hyvännäkösistä pojista tehdään Tv:sarjaa ni parisuhteilta ja romansseilta ei voi välttyä (siis siin sarjas) ja jos tv:st tulee sarja jossa tytöt nuolee 1D poikien kaa ni meitin telkkari lentää päin seinää. Very Happy
Mulla ei ehkä lentäis TV päin seinää, koska onnekseni (tavallaan) en omista maksukanavia, enkä nää nickelodeonia ♥️ Ja mulla ei olis varaa maksaa uutta telkkaria. Ja siitä Jonas Brothersin tv-ohjelmasta, nii se on ihan hyvä, mut tavallaa 1D vois mielluummin käyttää senkin ajan hauskuuttamalla faneja muilla tavoilla. ja tohon nuolemis asiaan mä en ota kantaa koska muuten mun pitäis heittää aivot päin seinää koska en sais sitä ajatusta pois mielestä .. Voi niitä parkoja jos sellanen sarja niistä tehtäiskään.

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

61D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Su 18 Maalis 2012 - 8:10

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Insku kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:Mul on aika ristiriitanen ajatus tost. Ajattelin heti eka ku toi tuli ilmi et:Ei tuuu tapahtuu mut nyt ku sulattelin asiaa, ni kylhän Jonas brothersinki TV ohjelma on ihan jees, ja vois poikien tv ohjelma olla tosi kivaki, mut sit niitten keikat ja uuden levyn tekeminen jäis paljon myöhemmäks Sad ja moni näyttelijäki voi olla laulaja tai laulaja olla näyttelijä. kylhän esim. Jared Leto on näytelly vaikka missä vaik on oikeest 30 seconds to Marsin laulaja, et ei se nyt sinällään sitä estä. (tosin se on nyt vähän eri asia mut silti)
Mulla ei ehkä lentäis TV päin seinää, koska onnekseni (tavallaan) en omista maksukanavia, enkä nää nickelodeonia ♥️ Ja mulla ei olis varaa maksaa uutta telkkaria. Ja siitä Jonas Brothersin tv-ohjelmasta, nii se on ihan hyvä, mut tavallaa 1D vois mielluummin käyttää senkin ajan hauskuuttamalla faneja muilla tavoilla. ja tohon nuolemis asiaan mä en ota kantaa koska muuten mun pitäis heittää aivot päin seinää koska en sais sitä ajatusta pois mielestä .. Voi niitä parkoja jos sellanen sarja niistä tehtäiskään.
no niimpä, en usko et mitää tollasta ohjelmaa siitä välttämättä tulis jos sitä nickelodeonilla näytettäis :DD sehän on vähän pienemmille suunnattu? tai no meillä ei oo kyseistä kanavaa, että en ees vois kattoa jos joku ohjelma tulis.. ja mietin kans, koska nythän ollaa sanottu ettei ne tee sittenkää mitään ohjelmaa, mut silti jossain sanotaan et joo ne tekee sen ?? :oo eli whaaat ??

71D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Su 18 Maalis 2012 - 8:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

En tykkäis.Varsinkaa jollekki nickeloadenille.Ja ku meillä ei ees näy se.
Pojathan on ite sanonu ettei ne tee sitä mutta koko ajan siitä silti puhutaan
Tos "One DIrection answering your questions" jutussahan ne sano ku joku kysy et
"Are you doing a Nickelodeon Show?" ni ne sano et
"No we're going to focus on the music."

81D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Su 18 Maalis 2012 - 11:06

militsii

militsii

Onneksi tota ei (kai) oo tulossa, ku Harry tosiaan on sanonut niin.
Oikeesti ite ainakaan en tykkäis yhtään.. Ku yleensä näille Nickelodeonis tai Disney Channelis olleilla laulajille/bändeille tulee sellanen leima et ite ainaki muistan ne aina ensimmäisenä niistä ohjelmista.. Ja muutenki en haluu D:
+ just se nuolemisjuttu mistä tos ylempänä on jnejne...

http://dream-it-milla.blogspot.com

91D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Su 18 Maalis 2012 - 11:20

vilqu

vilqu

No olen sitä mieltä et pojat: "Keskittykää laulamiseen ja kuvissa poseeraukseen ja antakaa niitä haastatteluja et me voidaan juosta postilaatikolta kotiin kirkuen et OMG! 1D julkka ja sivun juttu! Ootte niin hotteja et ei ne Nickelodeonisin pikkuväki joka sitä kattoo ni tajuu! ja jos teette Tv ohjelman ni ei Nickelodesille (osaks siks ku meillä ei näy:D) eikä jotenki vaan muutenkaa... Very Happy"

Kiitos ja mitä ikinä tettekään ni me RAKASTETAAN TEITÄ!<3

101D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Ti 20 Maalis 2012 - 7:28

hymypeppuun

hymypeppuun

Oon iha samaa mieltä, jos tulis kuiteki jotai nuolemisjuttuja ni ...!
Ja sit vielä, esim. Miley Cyrus tunnetaan edellee Hannah Montanasta, vaikka se miten kovasti yrittää ilmeisesti siitä disney-idoli-leimastaan päästä eroon..

111D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Ti 20 Maalis 2012 - 10:01

vilqu

vilqu

hymypeppuun kirjoitti:Oon iha samaa mieltä, jos tulis kuiteki jotai nuolemisjuttuja ni ...!
Ja sit vielä, esim. Miley Cyrus tunnetaan edellee Hannah Montanasta, vaikka se miten kovasti yrittää ilmeisesti siitä disney-idoli-leimastaan päästä eroon..
En haluu pojille sellasta mainetta!!

121D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Ti 20 Maalis 2012 - 10:40

militsii

militsii

vilqu kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:Oon iha samaa mieltä, jos tulis kuiteki jotai nuolemisjuttuja ni ...!
En haluu pojille sellasta mainetta!!
Jep, sepä just.. Pojat saa pysyy laulajina, ei mihinkää lastenkanavalle...

131D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Ti 27 Maalis 2012 - 5:08

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun mielestä on nyt aivan varmaa että 1D ei mee Nickelodeonille
toi One Direction - Ask Anything - Saturday Night Online
https://www.youtube.com/watch?v=ftAF4nx3yag&feature=player_embedded
6.52 -->(en jaksanu linkata sillee hienosti
"There is a rumor going around you are having a show on Nickelodeon, is this true?"
Pojat: NO!
Harry oikeen laulaa sillee hienosti: NNNOOOO!!!!!!

141D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Ti 27 Maalis 2012 - 9:19

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mun mielestä on nyt aivan varmaa että 1D ei mee Nickelodeonille
"There is a rumor going around you are having a show on Nickelodeon, is this true?"
Hyvä juttu! Kiitos pojat<3 Olette ihania niinkkuin aina!<3

151D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Ti 27 Maalis 2012 - 9:22

Peetu

Peetu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mun mielestä on nyt aivan varmaa että 1D ei mee Nickelodeonille

ihanaa. iso kivi vierähti just sydämeltä, mä en ois tykänny yhtään siitä että ne saa jonkun samanlaisen maineen ku esim Jonas Brothers.

161D:stä televisiosarja ? Empty Vs: 1D:stä televisiosarja ? Ti 27 Maalis 2012 - 11:18

militsii

militsii

Peetu kirjoitti:

ihanaa. iso kivi vierähti just sydämeltä, mä en ois tykänny yhtään siitä että ne saa jonkun samanlaisen maineen ku esim Jonas Brothers.

Jes, hyvä. x

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa