One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

lip sync II

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1lip sync II Empty lip sync II La 17 Maalis 2012 - 11:05

Vieraili

Vierailija

joo nii jos ketää kiinnostaa tai jtntjntjtn ni latasin tnä part II :DDD

2lip sync II Empty Vs: lip sync II Su 18 Maalis 2012 - 3:22

vilqu

vilqu

Nauroin ku katoin tota! mä oikeesti välillä katon noi sun lips syncit ihan vaan siks et ne on jotenki hauskoja vaikka mulla ei oo mitään tarkaa hajua miten:D (ok, toi oli outo lause josta saa käsitykset et noi sun videot ois huonoi ja mä oon outo jonka mielestä ne on hauskoja ja tää outokaan ei tie miten?). Mä siis en tarkota sitäVery Happy Vaan et jotain erillaista huvittavaa siinä on miks jotenki päädyn kattoo niitä aina välilläVery Happy

Ok toi oi outo selitys, ehkä tajusit jotenki??:d

3lip sync II Empty Vs: lip sync II Su 18 Maalis 2012 - 4:04

Vieraili

Vierailija

vilqu kirjoitti:Nauroin ku katoin tota! mä oikeesti välillä katon noi sun lips syncit ihan vaan siks et ne on jotenki hauskoja vaikka mulla ei oo mitään tarkaa hajua miten:D (ok, toi oli outo lause josta saa käsitykset et noi sun videot ois huonoi ja mä oon outo jonka mielestä ne on hauskoja ja tää outokaan ei tie miten?). Mä siis en tarkota sitäVery Happy Vaan et jotain erillaista huvittavaa siinä on miks jotenki päädyn kattoo niitä aina välilläVery Happy

Ok toi oi outo selitys, ehkä tajusit jotenki??:d

juuuh tajusin Smile

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa