First topic message reminder :
Niall "ihkutukset" tänne
Onko kukaan muu ihan in love with Nialler :3?
Niall "ihkutukset" tänne
Onko kukaan muu ihan in love with Nialler :3?
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Jossain oli kai joskus lukenu et ne ei oo ees koskaa tavannu toisiaan. elättelen toiveita, paitsi onhan se tärkeintä, että Nialler on ilonen. Mut sen kuuluu olla mun prinssi :cStypayhoralikson kirjoitti:Insku kirjoitti:Siis Demihän oli sanonut jossain live chatissa että Niall on hänen julkkisihastuksensa, että ei siinä kai muuta ole ollut? o: Toisaalta näin twitterissä kuvan, jossa he halasivat toisiaan? (Mäki oon paha ihminen ku toivon että se kuva on muokattu :c)
joo sikshä kaikki alko sitä tehä, ku Niallin julkkisihastus on Demi & Demin julkkisihastus on Niall :-D siitä se alko jos ny en oo iha väärässä. ja twitteris on ollu niist joku oiskoha 4 yhteiskuvaa mitä monet on käyttäny. ollaan pahoja
Evee kirjoitti:Mä oon samaa mieltä et toisaalt en tykkää ku Niall on mun julkkisihastus ja sille mut toisaalt Niallerin onnellisuus ois tärkeintä. Mut eiks niitten ois muutenkin aika vaikee tapailla ku toinen asuu Amerikas ja toinen Briteis ja sit molemmat keikkailee
Insku kirjoitti:Jossain oli kai joskus lukenu et ne ei oo ees koskaa tavannu toisiaan. elättelen toiveita, paitsi onhan se tärkeintä, että Nialler on ilonen. Mut sen kuuluu olla mun prinssi :c
emmaLOVESnilla kirjoitti:mä oon nähny kans pari kuvaa missä ne on tyylii halannu tai jotai, mut ne o ollu kuulemma muokattuja..
Mut mitä ikinä tapahtuuki Nialler tulee aina olemaa meiän prinssi ♥ (:
emmaLOVESnilla kirjoitti:mä oon nähny kans pari kuvaa missä ne on tyylii halannu tai jotai, mut ne o ollu kuulemma muokattuja..
Mut mitä ikinä tapahtuuki Nialler tulee aina olemaa meiän prinssi ♥ (:
One_Direction kirjoitti:Nialler on siis nii ihana, söpö ja hyvä laulaa... mut kuinka pitkä pikku nialler on ja paljonko se painaa?? tietääks kukaa? mut mikä demin numero se on mis on 1D juttuu?
Mä luulin et ois lyhyempi.. Taino en mä tie, nyt ku ajattelee ni jos ois lyhyempi ois aikas sairaan lyhyt varsinki pojaks:D Et ihan hyvä pituus!Sarqai kirjoitti:One_Direction kirjoitti:Nialler on siis nii ihana, söpö ja hyvä laulaa... mut kuinka pitkä pikku nialler on ja paljonko se painaa?? tietääks kukaa? mut mikä demin numero se on mis on 1D juttuu?
Niall on 175cm, kukaa pojist ei oo oikeesti kertonu painoansa.
haha no mun mielestä Niall kyl sais olla vähä pitempi (mä oon ite 177)vilqu kirjoitti:Mä luulin et ois lyhyempi.. Taino en mä tie, nyt ku ajattelee ni jos ois lyhyempi ois aikas sairaan lyhyt varsinki pojaks:D Et ihan hyvä pituus!Sarqai kirjoitti:One_Direction kirjoitti:Nialler on siis nii ihana, söpö ja hyvä laulaa... mut kuinka pitkä pikku nialler on ja paljonko se painaa?? tietääks kukaa? mut mikä demin numero se on mis on 1D juttuu?
Niall on 175cm, kukaa pojist ei oo oikeesti kertonu painoansa.
Evee kirjoitti:tää on ihan mahtava haastattelu. nauroin melkee koko ajan
https://www.youtube.com/watch?v=UMur-2ejmho&feature=channel&list=UL
siin on sit neljä osaa et jos katotte ni kattokaa kaikki
vilqu kirjoitti:Niallerilla on aika usein tollanen huppari ku tossa Veerasen avassa tai sit sillä on sellanen paita ku siinä haastattelussa (jos yhtää autto..)
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mun kaveri suunnittelee ehkä pukeutuu Nialliks naamiaisiks.Ni kertokaa jtn yksityis kohtia ja tärkeitä juttui Niallin pukeutumisessa ym. Mä sanoin jo sille jonkin verra mutta valaistaan sitä vähä enemmän
haha nii mäki sanoin mutta se ei luvannu raahata kouluun ruokaa.Ja joo kiitti noista jutuista sen puolestaVeeranen kirjoitti:ruuakaa koko ajan käsis c: :D
äää mä rupeen varmaa itkee just :--( okei se alko jo. kukakukaääää DD:Veeranen kirjoitti:oumaikaaash, niallil on tyttöystävä!
KUKA KUKA KUKA?? OMG! Mä oon kade mutta onnellinen:) Joku onnellinen on siis nyt saanut Niallerin !!?Veeranen kirjoitti:oumaikaaash, niallil on tyttöystävä!
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa