One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Niall James Horan 2

+14
Sarqai
niallsydän
mariaemmma
bewareofaino
Veeranen
jonskauu
hymypeppuun
nealoves1D
Peetu
emmaLOVESnilla
militsii
vilqu
Louizz_tomlinzon
Niall_Horan_lover
18 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Niall James Horan 2 Pe 24 Helmi 2012 - 8:31

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

First topic message reminder :

Niall "ihkutukset" tänne Wink

Onko kukaan muu ihan in love with Nialler :3?

76Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Ti 3 Huhti 2012 - 7:16

Insku

Insku

Stypayhoralikson kirjoitti:
Insku kirjoitti:Siis Demihän oli sanonut jossain live chatissa että Niall on hänen julkkisihastuksensa, että ei siinä kai muuta ole ollut? o: Toisaalta näin twitterissä kuvan, jossa he halasivat toisiaan? (Mäki oon paha ihminen ku toivon että se kuva on muokattu :c)

joo sikshä kaikki alko sitä tehä, ku Niallin julkkisihastus on Demi & Demin julkkisihastus on Niall :-D siitä se alko jos ny en oo iha väärässä. ja twitteris on ollu niist joku oiskoha 4 yhteiskuvaa mitä monet on käyttäny. ollaan pahoja SadSad
Jossain oli kai joskus lukenu et ne ei oo ees koskaa tavannu toisiaan. elättelen toiveita, paitsi onhan se tärkeintä, että Nialler on ilonen. Mut sen kuuluu olla mun prinssi :c

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

77Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Ti 3 Huhti 2012 - 8:05

Evee

Evee

Mä oon samaa mieltä et toisaalt en tykkää ku Niall on mun julkkisihastus ja sille mut toisaalt Niallerin onnellisuus ois tärkeintä. Mut eiks niitten ois muutenkin aika vaikee tapailla ku toinen asuu Amerikas ja toinen Briteis ja sit molemmat keikkailee

78Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Ti 3 Huhti 2012 - 8:18

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Evee kirjoitti:Mä oon samaa mieltä et toisaalt en tykkää ku Niall on mun julkkisihastus ja sille mut toisaalt Niallerin onnellisuus ois tärkeintä. Mut eiks niitten ois muutenkin aika vaikee tapailla ku toinen asuu Amerikas ja toinen Briteis ja sit molemmat keikkailee

HAHAA TOTA MÄ EN EES MUISTANU TAJUTA!! okei no joo keikkaileeha Liam ja Louis ja niillä on tyttöystävät ja nii mutta joo öö okei tossa ei ollu mitää järkee :DDDDD unohetaa. but i'm with you, girl!

Insku kirjoitti:Jossain oli kai joskus lukenu et ne ei oo ees koskaa tavannu toisiaan. elättelen toiveita, paitsi onhan se tärkeintä, että Nialler on ilonen. Mut sen kuuluu olla mun prinssi :c

!!!! jos ei! ja mun:c ja parin tuhannen muun

https://twitter.com/#!/penguiniam

79Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Ti 3 Huhti 2012 - 10:04

Peetu

Peetu

ottakees ladies iisisti ja hengittäkää syvään, tää ei ole toistaiseksi virallista joten voidaan hengähtää syvään eikä panikoiduta vielä !

80Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Ti 3 Huhti 2012 - 10:25

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

mä oon nähny kans pari kuvaa missä ne on tyylii halannu tai jotai, mut ne o ollu kuulemma muokattuja..
Mut mitä ikinä tapahtuuki Nialler tulee aina olemaa meiän prinssi ♥ (:

81Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Ti 3 Huhti 2012 - 10:57

Veeranen

Veeranen

emmaLOVESnilla kirjoitti:mä oon nähny kans pari kuvaa missä ne on tyylii halannu tai jotai, mut ne o ollu kuulemma muokattuja..

pakko tähä välii, niist melkomonista huomaa et ne on muokattu, kun vaan rupee ettii virheitä

82Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Ti 3 Huhti 2012 - 20:07

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

emmaLOVESnilla kirjoitti:mä oon nähny kans pari kuvaa missä ne on tyylii halannu tai jotai, mut ne o ollu kuulemma muokattuja..

mm totta ♥ mäki kattoessani mietin niitä kuvia mutten ruvennu oikein kauaa niitä toljottamaan l0l

83Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Ma 9 Huhti 2012 - 7:02

militsii

militsii

Mäkää en tiiä tästä Demistä paljookaa etten tiiä kovinkaa paljoo millanen se on, mut jos Niallista ja Demistä tulee joku suurempi juttu nii oon tietty onnellinen Niallerin puolest jos se on onnellinen Smile Mut tosiaa ei toi ainakaa toistaseks oo mikää suurempi juttu nii en "murehdi" viel.

http://dream-it-milla.blogspot.com

84Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Ke 11 Huhti 2012 - 3:06

Vieraili

Vierailija

Nialler on siis nii ihana, söpö ja hyvä laulaa... mut kuinka pitkä pikku nialler on ja paljonko se painaa?? tietääks kukaa? mut mikä demin numero se on mis on 1D juttuu?
Niall James Horan 2 - Sivu 4 Tumblr_lxkcy6I9OX1r8egdxo2_500

85Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Ke 11 Huhti 2012 - 6:56

Sarqai

One_Direction kirjoitti:Nialler on siis nii ihana, söpö ja hyvä laulaa... mut kuinka pitkä pikku nialler on ja paljonko se painaa?? tietääks kukaa? mut mikä demin numero se on mis on 1D juttuu?

Niall on 175cm, kukaa pojist ei oo oikeesti kertonu painoansa.

86Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 To 12 Huhti 2012 - 8:42

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
One_Direction kirjoitti:Nialler on siis nii ihana, söpö ja hyvä laulaa... mut kuinka pitkä pikku nialler on ja paljonko se painaa?? tietääks kukaa? mut mikä demin numero se on mis on 1D juttuu?

Mä luulin et ois lyhyempi.. Very Happy Taino en mä tie, nyt ku ajattelee ni jos ois lyhyempi ois aikas sairaan lyhyt varsinki pojaks:D Et ihan hyvä pituus!

87Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Pe 13 Huhti 2012 - 23:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:

Mä luulin et ois lyhyempi.. Very Happy Taino en mä tie, nyt ku ajattelee ni jos ois lyhyempi ois aikas sairaan lyhyt varsinki pojaks:D Et ihan hyvä pituus!
haha no mun mielestä Niall kyl sais olla vähä pitempi (mä oon ite 177)

88Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 To 19 Huhti 2012 - 7:42

Evee

Evee

tää on ihan mahtava haastattelu. nauroin melkee koko ajan Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=UMur-2ejmho&feature=channel&list=UL

siin on sit neljä osaa et jos katotte ni kattokaa kaikki

89Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 To 19 Huhti 2012 - 9:32

Veeranen

Veeranen

Evee kirjoitti:tää on ihan mahtava haastattelu. nauroin melkee koko ajan Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=UMur-2ejmho&feature=channel&list=UL

siin on sit neljä osaa et jos katotte ni kattokaa kaikki

oumaikaash niall on sulonen ku se nostaa toist kulmaansa tai sitä nii sillai ylös 1.20 eteenpäi:D

90Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Pe 20 Huhti 2012 - 2:19

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun kaveri suunnittelee ehkä pukeutuu Nialliks naamiaisiks.Ni kertokaa jtn yksityis kohtia ja tärkeitä juttui Niallin pukeutumisessa ym. Mä sanoin jo sille jonkin verra mutta valaistaan sitä vähä enemmän

91Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Pe 20 Huhti 2012 - 3:11

Veeranen

Veeranen

ruuakaa koko ajan käsis c: Very Happy:D

92Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Pe 20 Huhti 2012 - 3:38

vilqu

vilqu

Niallerilla on aika usein tollanen huppari ku tossa Veerasen avassa tai sit sillä on sellanen paita ku siinä haastattelussa Very Happy (jos yhtää autto..)

93Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Pe 20 Huhti 2012 - 4:00

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:Niallerilla on aika usein tollanen huppari ku tossa Veerasen avassa tai sit sillä on sellanen paita ku siinä haastattelussa Very Happy (jos yhtää autto..)

nii se just sellanen, mikähän sen nimi onks se joku poolopaita vai pikeepaita, mutnii Very Happy

94Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Pe 20 Huhti 2012 - 4:21

Vieraili

Vierailija

Tuli mieleen että nialler on yhtä pitkä ku meijä luokkalainen poika ja oon kutosella Very Happy

95Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Pe 20 Huhti 2012 - 5:20

Peetu

Peetu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mun kaveri suunnittelee ehkä pukeutuu Nialliks naamiaisiks.Ni kertokaa jtn yksityis kohtia ja tärkeitä juttui Niallin pukeutumisessa ym. Mä sanoin jo sille jonkin verra mutta valaistaan sitä vähä enemmän

Niallilla tärkeintä pukeutumisessa on mukavuus ja että niissä on helppo liikkua. sen takii siilä on just joku huppari ja löysät housut jalassa (:

96Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 Pe 20 Huhti 2012 - 8:49

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:ruuakaa koko ajan käsis c: Very Happy:D
haha nii mäki sanoin mutta se ei luvannu raahata kouluun ruokaa.Ja joo kiitti noista jutuista sen puolesta

97Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 To 10 Toukokuu 2012 - 5:16

Veeranen

Veeranen

oumaikaaash, niallil on tyttöystävä!

98Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 To 10 Toukokuu 2012 - 5:31

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veeranen kirjoitti:oumaikaaash, niallil on tyttöystävä!
äää mä rupeen varmaa itkee just :--( okei se alko jo. kukakukaääää DD:

99Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 To 10 Toukokuu 2012 - 5:41

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:oumaikaaash, niallil on tyttöystävä!
KUKA KUKA KUKA?? OMG! Mä oon kade mutta onnellinen:) Joku onnellinen on siis nyt saanut Niallerin !!?

100Niall James Horan 2 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan 2 To 10 Toukokuu 2012 - 6:27

Veeranen

Veeranen

Ali McGinley kait D:

mut en oo 100% et toi on nialli fb sivu, mut tost on ollu muualki kait, ja niist on kuvii ja yms D:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa