One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE

+2
mariaemmma
Sara-Maria
6 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Empty LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Ke 16 Marras 2011 - 10:51

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

Tehkää ihan rohkeasti uusia aiheita ja vastailkaa jo tehtyihin aiheisiin. (:

Yleinen keskustelu kategoriassa voi puhuan IHAN mistä vain mikä ei kuulu muihin kategorioihin. Voit vaikka kertoa miten päiväsi meni tai jos sinulla on jotain ongelmia tai murheita.

Olen juuri etsimässä moderaattoreita foorumille ja valitsen vain sellasia käyttäjiä jotka oikeasti käyttävät foorumia eivätkä vain tee käyttäjä ja ehkä käyvät noin kerran parissa viikossa eivätkä kirjoita mitään. Moderaattoreiden pitää olla aktiivisia ja vastuullisia, eikä moderaattorin valtuuksia saa käyttää väärin. Jos olet kiinnostunut moderaattorin hommasta vastaa tähän aiheesen ja kerro onko sinulla kokemusta foorumeista/nettisivuista yms. ja kuinka paljon pääset täällä käymään.

x Sara-Maria



Viimeinen muokkaaja, Sara-Maria pvm Ma 5 Joulu 2011 - 4:51, muokattu 1 kertaa

https://facebook.com/OneDirectionFinland

2LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Empty Vs: LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Ma 21 Marras 2011 - 11:18

mariaemmma

mariaemmma

Moderaattorina toimiminen kyllä kiinnostais.
Käyn koneella päivittäin ja samoin näillä sivuilla (:

Ei oo kokemusta moderaattorina toimimisesta, mutta joskus Anna Abreu faniaikoina olin aika aktiivinen silloisella forkalla ja se forkka toimi mun mielestä hyvin, joten semmoisia kokemuksia mulla on Very Happy

3LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Empty Vs: LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Ke 23 Marras 2011 - 7:28

evveliinna

evveliinna

Musta ois kiva olla moderaattori. Olin joskus vuosi - puoltoistavuotta sitten jollain tälläsellä samantapasella foorumilla moderaattoria, mutta se loppu.
Käyn koneella päivittäin, ja näillä sivuilla myös. En varmaan hirveesti nyt pariin viikkoon voi tänne kirjotella tai näin, ko tulee tää koeputki päälle, mutta parhaani mukaan yritän Very Happy

4LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Empty Vs: LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Su 4 Joulu 2011 - 12:07

militsii

militsii

Muakin kiinnostais moderaattorina toimiminen. Oon viettänyt tosi paljon aikaa foorumeilla, sims-aikoina ala-asteen lopulla olin yhdellä radola-foorumilla monta vuotta ja kirjoittelin aktiivisesti. Yhdellä pienemmällä foorumilla olin myös moderaattorina, mutta se lopahti siihen kun foorumi lopetettiin.
Käyn päivittäin koneella joten myös foorumeilla ja muilla, mutta silloin kun koulujuttuja on paljon/kokeita tulossa, en pakosti ehdi koneella aikaa viettämään. Smile

http://dream-it-milla.blogspot.com

5LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Empty Vs: LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE La 4 Helmi 2012 - 3:09

Vieraili


Vierailija

Voiko vielä päästä moderaattoriksi? Olisin kiinnostunut, vaikka löysin tän foorumin vasta eilen...

6LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Empty Vs: LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Su 5 Helmi 2012 - 9:42

vilqu

vilqu

Mulla ei oo kokemusta moderaattorina olemisesta, mut vois se ihan jees homma olla... Smile Käyn koneella lähes joka päivä ja aina kun koneen avaan niin ryntään tänne ensimmäisenä!

7LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Empty Vs: LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE Ke 22 Helmi 2012 - 0:39

hymypeppuun

hymypeppuun

Moderaattorina oleminen kiinnostais, oon ollu monien nettisivujen ylläpitäjä, ja oon ollu 2 foorumilla modena. Oon melkee päivittäi koneel, ja kauan Very Happy Aina ku oon koneel ni tää foorumi o auki ainaki yhessä välilehessä Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa