One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Upp all nightin parhaat biisit :)

+6
Louizz_tomlinzon
bewareofaino
mariaemmma
vilqu
emmaLOVESnilla
Niall_Horan_lover
10 posters

Upp all night, paras biisi :)

Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_lcap15%Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_rcap 15% [ 12 ]
Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_lcap21%Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_rcap 21% [ 16 ]
Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_lcap12%Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_rcap 12% [ 9 ]
Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_lcap12%Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_rcap 12% [ 9 ]
Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_lcap4%Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_rcap 4% [ 3 ]
Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_lcap10%Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_rcap 10% [ 8 ]
Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_lcap8%Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_rcap 8% [ 6 ]
Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_lcap6%Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_rcap 6% [ 5 ]
Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_lcap5%Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_rcap 5% [ 4 ]
Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_lcap7%Upp all nightin parhaat biisit :) Vote_rcap 7% [ 6 ]
Ääniä yhteensä : 78


Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 0:10

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Eli halusin tehdä äänestyksen siitä että mikä on mielestänne Upp all nightin paras biisi.
Tiedän että on todella hankalaa valita oma lemppari, joten montaa biisiä saa äänestää.
Ja koska äänestyksen vaihtoehdot oli maksimi 10 kpl niin jouduin yhdistämään joitan
eli kirjoittakaas sitten alle että mitä biisiä tarkoititte Smile


Mieluiten äänestäkää max. 3 biisiä, koska haluaisin selkeyden siitä että mikä on suomalaisten
lempibiisi, että voin lisätä näiden äänestysjuttujen tuloksia leikekirjaan Smile

2Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 1:06

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

ihan HIRVEEN vaikee oli valita koska yksinkertaisesti mä niiin rakastan noita kaikkia ♥_♥ varmaan 10min meni valitsemisessa :DD yleensä kaikilla albumeilla on muutama/joku biisi mistä en niin tykkää, mutta on 1D ♥ ah...

3Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 1:27

vilqu

vilqu

Mä äänestin siis ku oli kaks tai kolme vaihtoehtoa ni (vissiin) Up All Night, I Want, One Thing<3 Mustaki oli TOSI vaikee äänestää ku noi on kaikki niin ihania, jäi vielä paljon kappaleita joita iosin halunnu äänestää! Oon samaa mieltä siinä mielessä emmaLOVESnillan kanssa et yleensä on joku kappale josta ei niinkään tykkää, mutta 1D:n levy siinä kaikki kappaleet on niin ihania! <3 Siis ihan oikeesti!

4Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 2:54

mariaemmma

mariaemmma

Ittelläni lemppari riippuu ain tänhetkisest fiiliksest, top5 kuitenki mulla varmaa Tell me a lie, I wish, Moments, Stand Up ja One Thing... Äänestin noist Tell Me a Lieta & I Wishia (:

5Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 5:14

bewareofaino

bewareofaino

Mulla lempibiisi riippuu kans aina fiiliksestä Very Happy mutta jos kuitenkin tän hetken Top3 laitan niin One Thing, More Than This ja Everything About You :--)

6Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 5:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Rakastan aivan kaikkia biisejä,mut laitoin tohon More Than This ja I Want(saas muute nähä mite pärjätään I Wantin kaa huomen levyraadis<3)
Top 5 olis I Want,More Than This,I Wish,One Thing ja Tell Me A Lie
Mut kaikki on nii ihania noista mutta ehkä vähiten tykkään Same Mistakesista,mutta en kyllä ikimaailmassa skippais mtn tolta levyltä.Ja riippuu paljon kans iha fiiliksestä

7Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 6:11

jonskauu

jonskauu

Tykkään kaikista tosi paljon, mut yks lemppari on Stole my heart! :-)

8Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 10:24

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Muo harmittaa et save you tonight on 0, koska se on mul ainaki heti 4 parhaimmissa Sad((((

9Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 11:09

bewareofaino

bewareofaino

Niall_Horan_lover kirjoitti:Muo harmittaa et save you tonight on 0, koska se on mul ainaki heti 4 parhaimmissa :(((((
Samaa mieltä! nyt joku sieltä äänestää sitä!

10Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 11:20

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

bewareofaino kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:Muo harmittaa et save you tonight on 0, koska se on mul ainaki heti 4 parhaimmissa Sad((((
Samaa mieltä! nyt joku sieltä äänestää sitä!

No mulla olikin kauhea kamppailu sen ja Same mistakes'in välillä :DD yksi lemppareista siis (: !

11Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 11:24

nealoves1D

nealoves1D

asdfghjkl ei voi valita vaa muutamaa DD: nojoo jos on iha pakko sanoo ni ois vrmaa stand up, more than this ja I wish

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

12Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 11:27

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

nealoves1D kirjoitti:asdfghjkl ei voi valita vaa muutamaa DD: nojoo jos on iha pakko sanoo ni ois vrmaa stand up, more than this ja I wish ♥️
Stand uppia ei ole tässä koska se ei löydy upp all night levyltä vaan year bookista Smile

13Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 11:44

nealoves1D

nealoves1D

Niall_Horan_lover kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:asdfghjkl ei voi valita vaa muutamaa DD: nojoo jos on iha pakko sanoo ni ois vrmaa stand up, more than this ja I wish ♥️
Stand uppia ei ole tässä koska se ei löydy upp all night levyltä vaan year bookista Smile

ainiii xdxd emmä muistanu ku mul on vaa yearbook xdxd mut levylt on kans WMYB ihana koska siihe liittyy parhaat fiilikset koska se on se eka biisi jota aloin kuuntelee ku löysin ekan kerran one directionin

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

14Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ti 21 Helmi 2012 - 23:34

Peetu

Peetu

voi apua mä en vaan osaa valita näistä parasta koska kuten mariaemma sanoi, se riippuu niin fiiliksestä. ehkä mä nyt laitan more than this, save you tonight ja up all night (:

15Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Ma 5 Maalis 2012 - 10:23

Vieraili


Vierailija

tää oli vaikee Very Happy hmm... more than this, up all night jaja everything about you on tällä hetkellä mun lemppareita Very Happy mullaki tosin riippuu fiiliksestä mistä milloonki tykkää Smile

16Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Su 25 Maalis 2012 - 9:30

Sarqai



Aargh en osannu valita:/ Lopuks oli ihan pakko valita Up all night, saan niin hyvän fiiliksen siit<33

17Upp all nightin parhaat biisit :) Empty Vs: Upp all nightin parhaat biisit :) Su 25 Maalis 2012 - 9:47

vilqu

vilqu

Katoin vähän sillee ööö, mitä!? Ku tossa ku tähän topaan menee ni lukee et kuka on kommentoinu viimitteeks (ja ku hetken katoin et se oli se et kuka sen topan on luonu) ni katoin sillee öö.. Sarqai (varsinki ku tunnen sut Very Happy) tällanen äänestys on jo.. Sit menin sinne ja ihmettelin et mitä.. mähän oon äänestäny tätä jo kunnes tajusin, haa! eihän se Sarqai tätä tehnykkää se on vaa viimeks kommentoinu jaa, jaa! Vähä-älyinen (minä)!!


Ei nyt kyllä liittyny asiaan mut oli sen verran hauska juttu et oli pakko kertoa... Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» Jätkien parhaat ilmeet

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa