One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysy seuraavalta-peli #15

+9
vilqu
bewareofaino
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
jonskauu
Evee
Stypayhoralikson
Mileaz
Veeranen
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 4]

1Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Kysy seuraavalta-peli #15 Ti 9 Huhti 2013 - 6:17

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

jatketaan tähän C:

viimeinen viesti
_Blistex_ kirjoitti:totaa.. varmaa etanoita :DD

Millä tavalla hemmottelet itseäsi? (niinku esim. jonku koeviikon jälkeen tai jos on ollu stressaavaa aikaa yms. c: )


51Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ke 12 Kesä 2013 - 2:34

Insku

Insku

Ens kesää koska aion säästää rahaa ja ostaa ite (ainaki puoliks) lentolipun Tennesseehen ja asuu meiän tutuilla ja voisin auttaa niitä maatilatöissä ja näkisin Alexin :3 pitää vielä kysyy niiltä tutuilta;)

ruusut vai tulppaanit? c:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

52Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ke 12 Kesä 2013 - 2:39

bewareofaino

bewareofaino

ruusut varmaan :3

Jos saisit muuttaa asumaan minne tahansa viideks vuodeks, nii mikä se paikka olis ja miks?

53Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 La 15 Kesä 2013 - 9:44

Mileaz

Mileaz

varmaa brittein saari koska se paikka on aina ollu mun unelmissa ja olis tosi kivaa päästä vihdoin tutustumaan siihen muutenki ku netin kautta

miten sun kesälomas on lähteny käyntiin? (ja tähän vaadin vähintään 10 sanan vastauksen!)

54Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Su 16 Kesä 2013 - 7:12

nealoves1D

nealoves1D

hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, hyvin :)Noeivaasiis tosi kivasti on alkanu,, oon tässä jo ehtiny talleilemaa, oleen kavereiden kaa, yökyläilemää, tekemää muutaman haasteen, suunniteltuu melkee koko heinäkuun tekemiset ja sitte oon vaa ottanu rennosti ja nauttinu kesästä!


 Mikä oli sun toiveammatti pienenä ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

55Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Su 16 Kesä 2013 - 7:13

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Opettaja! Halusin kans omistaa hevostallin, olla tallityttö, kilparatsastaja ja eläinlääkäri :-D

Mikä biisi tuo sulle aina kesän mieleen kun kuuntelet sitä?

https://twitter.com/#!/penguiniam

56Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ke 3 Heinä 2013 - 3:53

vilqu

vilqu

jäätelökesä.. lol joo sori ei ny tuu mitää mieleen heti (: paitsi Party Rock Anthem koska se soi yhes powerissa kokoajan ja sillon oli kesä ja kaikkee ni se Very Happy

Ootko käyny wilmas kesälomal?

57Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ke 3 Heinä 2013 - 10:39

Insku

Insku

Joo Embarassed  Ku meillä on tullu jo lukkarit parille jaksolle ja sain tietää et pääsinki vaan yhelle teknisen kurssille kahen sijasta Sad

Mikä on sun lempikesäherkku :3

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

58Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ke 3 Heinä 2013 - 23:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mansikat!

Mikä on ollut tähän mennessä vaikein vuosi koulussa sun mielestäs?

59Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 To 4 Heinä 2013 - 11:42

bewareofaino

bewareofaino

Hmm ysi ehdottomasti. Olin ihan kuolemaisillaan ennen joulua ja huhtikuun tienoilla. Jouduin jättään asioita pois ja keskusteleen niistä opettajien kanssa. Se oli ihan hirmuvaikeeta ja olin tosi väsynyt koko ajan koska muu arki ja elämä paino päälle kans.
ONNEE VAAN KAIKILLE, toivottavasti teillä sujuu helpommin Smile

Mikä on ollut parasta mitä on tapahtunu tänä kesänä?

60Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ma 8 Heinä 2013 - 2:18

vilqu

vilqu

Ehkä eka viikko ku olin vaa kavereiden kans Very Happy


Mitä suunnitelmii sulla on viel kesälomalle?

61Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ma 8 Heinä 2013 - 10:22

Veeranen

Veeranen

aion viettää aikaa uusien ja vanhojen kaverien kans, (!) kerrankin odottaa innolla koulun alkua, meinaa et nuortenillat ja innostajakoulutus alkaa!

mitä laulua oot viimeks laulanu?

62Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ti 9 Heinä 2013 - 6:20

Sarqai



Demi Lovato - Heart attack, soi ja laulan sitä täs samal :3 (hei ihanaa et joku on online, nyt chattiin)

Mis huvipuistos oot viimeeks ollu?

63Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ti 9 Heinä 2013 - 23:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

en oo ihan varma, en oo ollu tänä vuonna huvipuistossa. Kai powerpark tai wasalandia

Minkä kirjan oot viimeks lukenu?

64Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ke 10 Heinä 2013 - 12:34

_Blistex_

_Blistex_

ööäää, hyvä kysymys :0 Tais olla joku niist Herra Hakkarainen - kirjoista vai mikä ny olikaa :DD Luin sitä kolme viikkoo sit serkuille :'D

Mitä teet huomenna?

65Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ke 10 Heinä 2013 - 23:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Meen serkuille yöks ja niiltä kaupungille ja tangomarkkinoilla käymään :D

Mitä oot leiponu viimeks?

66Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ma 15 Heinä 2013 - 2:07

Sarqai



Juustokakkuuuu


Millo oot viimeeks nauranu?

67Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 To 18 Heinä 2013 - 2:19

bewareofaino

bewareofaino

Viime yönä kun katoin tän videon >> https://youtu.be/4AhSL1wS_gE :DD

Hartain toivees tällä hetkellä?

68Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Pe 19 Heinä 2013 - 1:47

Veeranen

Veeranen

öö.. D: äiti suostuis vähä auttaa uuden puhelimen ostos D: koska en saa mistää parii kuukautee rahaa nihgh.

Millon sun kesäloma loppuu? Very Happy

69Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Pe 19 Heinä 2013 - 10:02

jonskauu

jonskauu

Tasan kuukauden päästä! 19.8 eli tasan kuukauden päästä on eka koulupäivä Smile

Mitä aiot tehä vielä kesälomalla?

70Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Pe 19 Heinä 2013 - 12:27

Mileaz

Mileaz

meen kaverille maanantaina yöks ja sit sen kanssa tiistaina tykkimäkeen! sit ens viikon perjantaina mun kaks kaverii tulee meille yöks ja pietää kunnon disney maraton! sit yhen mun kaverin pitäis tulla meillä kanssa käymää mut en tiiä ehtiiks se enne kouluje alkua

kuka on sun lempinäyttelijä?

71Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Pe 19 Heinä 2013 - 23:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Drew Van Acker tai Josh Hutcherson ♥

Mitä oot syöny viimeks?

72Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 La 20 Heinä 2013 - 10:40

Veeranen

Veeranen

pakko tähä alkuu sanoo essi , et toi oli hyvä vastaus koska ne on ihaniic:

öö mut söin muistaakseni marianne karkkeja xd

kuka on sun celebrity crush ? Very Happy

73Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ti 10 Syys 2013 - 6:01

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

montamontamonta mut sanotaan nyt vaikka Justin <3

Kenenkaa oot puhunu viimeks whatsappissa, facebookissa, kikissä tms?

74Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ti 24 Syys 2013 - 8:17

vilqu

vilqu

Saran ja Janinan Very Happy

Onks sulla suunnitelmissa lähtee johonki muualle maailmalle kattoo poikii ku ne ei ny suomeen tuu..? (:

75Kysy seuraavalta-peli #15 - Sivu 3 Empty Vs: Kysy seuraavalta-peli #15 Ke 25 Syys 2013 - 5:34

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ei :( koska mulla ei oo rahaa ja äitiltä ja isiltä ei ees viiti enää ppyytää enempää ku isi osti mulle tabletin just ja sit ne maksaa varmaan mun kv reissun ja mopokortin ja skootterin yms.... eli rahan menoa riittää ;)
(ps. se on ISI, koska "isi maksaa")

mitä tv-ohjelmia seuraat just nyt ?

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa