One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kiss You musiikkivideo

+5
Louizz_tomlinzon
jAsbee
nealoves1D
_Blistex_
Peetu
9 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Kiss You musiikkivideo Empty Kiss You musiikkivideo Ma 7 Tammi 2013 - 12:11

Peetu

Peetu


2Kiss You musiikkivideo Empty Vs: Kiss You musiikkivideo Ma 7 Tammi 2013 - 12:17

_Blistex_

_Blistex_

Mun suupielet on nyt ihan kipeet kaikest hymyilemisestä :DD Oikeesti, tota ei voi kattoo ilman et hymyilee ja mahas perhoset lentää c: Aww, toi on IHANA JA TÄYDELLINEN JAJAJAJA KAIKKEE MAHDOLLISTA ja piristi mun muuten väsynyttä päivää ♥

3Kiss You musiikkivideo Empty Vs: Kiss You musiikkivideo Ma 7 Tammi 2013 - 12:29

nealoves1D

nealoves1D

Mul on varmaa pääs vikaa mut oon vähän pettyny tohon videoon. Okei tiesin et se on ton tyyppine ja en odottanukkaa enempää niiden preview ja day to go videoiden perusteel mut silti. Mun mielestä pojat oli tosi feikkejä melkee koko videon ja muutenki se on tosi teennäine. Oliha siin muutama pätkä joille nauroin iha kunnol ja lopun Zarry moment pelasti koko videon <3 mut älkää kuvitelko et vihaisin sitä ! En todellakaan Very Happy se oli ihan hyvä mut olisin oottanu enemmän ja ku en tykkää ton tyyppisist videoist yhtää ni en nyt osaa tätäkää fiilistellä :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

4Kiss You musiikkivideo Empty Vs: Kiss You musiikkivideo Ma 7 Tammi 2013 - 12:53

jAsbee

jAsbee

emmä oikee tiiä. iha kiva on joo, mut en mäkää sillee mitekää erityisesti tykänny tost, mut toi lopun Zarry oli kyl videon huippukohta :) :D

5Kiss You musiikkivideo Empty Vs: Kiss You musiikkivideo Ti 8 Tammi 2013 - 6:48

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ihana ♥️ En mä osaa sanoa muuta Very Happy

6Kiss You musiikkivideo Empty Vs: Kiss You musiikkivideo Ti 8 Tammi 2013 - 10:01

jonskauu

jonskauu

Munkaa mielestä toi ei ollu niin hyvä mitä ois voinu odottaa :/ mutta tykkäsin silti ja hymyilin ja nauroin tositosi paljon :-) Kaikki pojista oli ihan ylivertoja tossa videossa ja oli ihanaa kun toi video oli tommonen hömppä ja ne näytti niin hyväntuulisilta! Pakko myöntää, mutta tosta 'pelleilystä' tuli ihan mieleen video diaryt ja ne kaikki hassut jutut mitä siellä tapahtui ja se sai entistä enemmän mut hymyilee!

7Kiss You musiikkivideo Empty Vs: Kiss You musiikkivideo Ti 8 Tammi 2013 - 10:34

bO0m

bO0m

Mä en ollu kattonu mitään niitä video pätkii ennen ton julkasuu kun halusin et tulee ihan täytenä yllätyksenä. Se tulikin! Eka kun Zayn ajo siinä olin sillee öö mitäääää...? Sit kun Harry tuli sieltä repesin jo ekan kerran :DDD Mulla oli tosi hauskaa kun katoin tota, nähä pojat niin ilosina jajaj aaaaaaa ihan parasta♥ X)) Ja uiiij toi lopun Zarry moment♥!

Ja ihan niinku Jonna sano, mustakin oli ihanaa kun video oli just tommonen hömppä ja muistutti video diaryista :'')

8Kiss You musiikkivideo Empty Vs: Kiss You musiikkivideo Ti 8 Tammi 2013 - 10:36

vilqu

vilqu

Mä oon ihan in love tohon <3 Siis toi on niin IHANAAA!! <3 En osaa paremmi kuvailla toi on vaa siis niin JEFKJERNKFNKERLJ JOTAI KAUNISTA!! <3

9Kiss You musiikkivideo Empty Vs: Kiss You musiikkivideo To 10 Tammi 2013 - 5:03

bewareofaino

bewareofaino

En oikein osannut pettyä ku tiesin että jotenki tiesin että tästä tulee tälläne heeboiluvideo. Mut mä tykkään tosta tosi paljon!! Puolessa välissä tajusin että olin hymyilly koko ajan Very Happy tuli ihan himohyvä fiilis ja hajosin Harrylle koko ajan XD ja toi ku ne repee tossa 1:38♥️ sydän suli

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» One Thing musiikkivideo

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa