One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7

+11
vilqu
Evee
nealoves1D
_Blistex_
Veeranen
bO0m
jAsbee
jonskauu
Mileaz
Louizz_tomlinzon
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 7]

1Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 La 1 Joulu 2012 - 1:14

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellinen täysi joten uusi topa vaan kehiin! (:

One Direction - She's Not Afraid

yks mun lemppareista TMH:lta! jää soimaan ihanasti päähän jajaja me loves ♥


101Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Pe 15 Maalis 2013 - 6:35

Veeranen

Veeranen

Downtown Girl - Hot Chelle Rae

102Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Pe 15 Maalis 2013 - 12:28

bewareofaino

bewareofaino

New Radicals - You get what you give !!

103Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 To 21 Maalis 2013 - 11:09

_Blistex_

_Blistex_

5 Seconds of Summer - Beside you

Ekaks mä haluun sanoo et kiitos ja kunnia kuuluu Millalle, joka on nyt vähän aikaa hehkuttanut tätä bändiä. c: Mutta siis, tää on tositosi ihana bändi ja näiden biisit soi taukoomatta mun kännykästä ♥ Joten Milla, kiitti kun kerroit tästä :3

104Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Pe 22 Maalis 2013 - 12:21

Peetu

Peetu

Midnight Red - Hell Yeah

105Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Su 24 Maalis 2013 - 2:37

bewareofaino

bewareofaino

Regina Spektor - Samson

106Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Ke 3 Huhti 2013 - 9:30

jonskauu

jonskauu

Little Mix - Change your life

En aluks tykänny tästä biisistä yhtää, mut nyt oon ihan koukussa!! Ihanan tarttuva ja tää on soinu mun päässä taukoomatta muutaman päivän ajan. Haha nyt mä soitan tätä non-stoppina ja kohta kyllästyn, niinkun jokaisen hyvän biisin kohalla! Very Happy

107Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Ke 3 Huhti 2013 - 9:49

nealoves1D

nealoves1D

Ulrik Munther - Requiem

Ulrik Munther, 5sos ja Ed Sheeran popitus ollu koko iltapaivän! Oon tällä hetkellä ihan koukussa noihin kaikkii, tulee nii hyvä fiilis ja laulan tääl vaa iha täysillä ja ahh cc: tekis ain välil mieli alkaa tanssimaaki mut mun tanssitaidot tiedetää ja en ajatellu remontoida mun koko huonetta :---DDDDdd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

108Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Ke 3 Huhti 2013 - 11:05

Veeranen

Veeranen

109Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 To 4 Huhti 2013 - 4:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Snoop Lion feat. Miley Cyrus - Ashtrays and Heartbreaks

Oon fanittanu Mileyy joskus aikoinaan. Tää laulu oli ihan ok, mutta vähä outoa kuunneltavaa :D

110Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 To 4 Huhti 2013 - 4:55

jonskauu

jonskauu

Lana Del Rey - National Anthem

Lana on mun uus rakkaus!! ♥

111Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 To 4 Huhti 2013 - 23:37

Mileaz

Mileaz

Ariana Grande ft. Mac Miller - The Way

112Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Su 7 Huhti 2013 - 0:02

bO0m

bO0m

If I lose myself - Onerepublic♥

113Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Ma 8 Huhti 2013 - 4:31

Mileaz

Mileaz

Valvomo - Mikä Kesä :D

114Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Ti 9 Huhti 2013 - 6:13

Veeranen

Veeranen

^^ ohmy mäki kuuntelin ton äsken :Very Happy


//aina pienempänä rupesin kuuntelee tota heti kevääl ja oletin et kesä tuli aikasemmin siks ku kuuntelin sitä.. olin vähäsen hölmö lapsi xd

115Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Ti 9 Huhti 2013 - 7:06

Mileaz

Mileaz

^ mä kuuntelin sitä sen takia, ku se saa mut nii ihanalle kesäfiilikselle, ja eilen olin muutenki nii ilone ku koeviikko oli ohi, et halusin piristää itteeni lisää ja kuuntelin ton Very Happy

Aladdin - A Whole New World

toi on musta kaunein disneyn biisi ja kuuntelen tota aina englanniks ♥️

116Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 La 13 Huhti 2013 - 4:11

bewareofaino

bewareofaino

hei jos jotain masentaa nii kattokoon tän videon ja kuunnelkoon tän biisin, koska it's worth it ♥

hint: ilmapalloja, balettitanssijoita ja ilotulitteita hihih. ja pyörii siä kans pari kolme hippiäistäkin.

https://www.youtube.com/watch?v=OblL026SvD4

STILL INTO YOUUUUUUUUU

117Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 La 13 Huhti 2013 - 23:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Selena Gomez - Come And Get It ♥

118Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Su 14 Huhti 2013 - 4:48

Mileaz

Mileaz

Little Mix - Change Your Life

jos biisiä voi rakastaa, nii tätä mä rakastan ihan tajuttomasti, tosi ihana oikeesti ää ei riitä sanat kuvailemaan!!!

119Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Ma 15 Huhti 2013 - 3:13

Sarqai



Sunrise Avenue - Welcome to my life

Se tuli tvstä, Very Happy Joo mä kuuntelen voicee nii täält tulee vähä välii jotai kuraa.. Toi oli kyl hyvä:p

120Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Ke 17 Huhti 2013 - 7:07

Mileaz

Mileaz

Louis Tomlinson - Look After You

mä unohin tän coverin louisilta varmaa puoleks vuodeks ja nyt tässä pari päivää sit muistin tän olemassaolon taas nii en voi lopettaa kuuntelemista!

121Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 To 18 Huhti 2013 - 4:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Emblem3 - Chloe (You're The One I Want) ♥

Ihana biisi

122Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Pe 19 Huhti 2013 - 11:27

vilqu

vilqu

How Ya Doin? - Little Mix oi oi ♥ tarttuva ja ihana biisi, tulee hyvä fiilis ja soi pääs taukoomatta! Haluisin ny vaa koko LM albumi koska noi on aikas mahtavii! ! ♥♥

123Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Pe 19 Huhti 2013 - 11:57

Veeranen

Veeranen

^^ mäki kuuntelin ton äsken (:

//sithän kait lm levy tulee ens tiistaina anttilaa? o.o

124Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 Pe 19 Huhti 2013 - 23:07

Mileaz

Mileaz

Miley Cyrus - Party in the U.S.A.

rupesin eile kuuntelee kaikkii biisei, jotka oli pienempänä mun suosikkeja, ja toi nostatti mun fiilikset iha kattoo, tuli nii paljo musistoi mielee et rupes melkee itkettää :-D

125Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 - Sivu 5 Empty Vs: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? #7 La 20 Huhti 2013 - 1:01

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

will.i.am - #thatPOWER ft. Justin Bieber ♥

Aika erilaista Justinilta mutta vaihteeks kyl tosi ihana ♥

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa