One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2

+9
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Veeranen
Peetu
vilqu
Sarqai
zehe
Mileaz
nealoves1D
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 9]

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Rakastan tätä leikkiä koska tässä saa käyttää aivoja ja mielikuvitusta, joten haluun tuua sen tännekin Very Happy Toivottavasti tää ei kuole koska haluun leikkiä tätä täälläkin foorumilla Sad Haha leikkiä, tyhmä sana.

Muttamutta, säännöt on simppelit, toivottavasti joku ymmärtää:
Käyttäjä 1: Olen hammas ja etsin suuta
Käyttäjä 2: Olen suu ja etsin syötävää
Käyttäjä 3: Olen syötävä ja etsin jääkaappia
EI SAA SANOA SAMAA TOISTEPÄIN! Eli tässä tapauksessa vaikka tää kolmonen ei saa sanoo "Olen syötävä ja etsin suuta", pitää keksii uus!! Olipas taas vaikeesti selitetty

Let's start!
Olen täi ja etsin hiuksia

Viimesinhän siis oli:

nealoves1D kirjoitti:olen alennusmyynti ja etsi kenkiä

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

201Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2 - Sivu 9 Empty Vs: Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2 Pe 11 Tammi 2013 - 13:21

vilqu

vilqu

Olen toteuttaja ja etsin suunnitelmaa vähä ehkä sama mut vaikee keksii koittakaa selvitä hengissä!!

202Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2 - Sivu 9 Empty Vs: Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2 Pe 11 Tammi 2013 - 15:11

nealoves1D

nealoves1D

Olen suunnitelma ja etsin epäonnistumista

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

203Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2 - Sivu 9 Empty Vs: Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2 Su 13 Tammi 2013 - 0:54

vilqu

vilqu

Olen epäonnistuminen ja etsin onnistujaa

204Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2 - Sivu 9 Empty Vs: Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2 Ma 14 Tammi 2013 - 12:45

Mileaz

Mileaz

Olen onnistuja ja etsin lottoa

205Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2 - Sivu 9 Empty Vs: Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2 Ma 14 Tammi 2013 - 21:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

olen lotto ja etsin numeroita

206Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2 - Sivu 9 Empty Vs: Olen sitä ja etsin tätä -leikki #2 Ti 15 Tammi 2013 - 10:47

Veeranen

Veeranen

olen numero ja etsin arvoa

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa