One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Louis William Tomlinson #2

+20
Mileaz
jonskauu
Evee
Sarqai
_Blistex_
bO0m
Insku
Veeranen
nealoves1D
Pinski♥Harry
mariaemmma
hymypeppuun
Peetu
emmaLOVESnilla
Niall_Horan_lover
vilqu
hennoaa
Louizz_tomlinzon
Sophie_Malik
militsii
24 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 7]

1Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Louis William Tomlinson #2 Su 4 Maalis 2012 - 4:34

militsii

militsii

First topic message reminder :

mariaemmma kirjoitti:Muitaki faneja tälle upeudelle ? (;; ♥ Aattelin tehä aiheen Louis-ihkutukselle, koska en usko et oon ainoo joka rakastaa Louisin läppiä (;

http://dream-it-milla.blogspot.com

151Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 La 16 Maalis 2013 - 12:01

Peetu

Peetu

Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 733800_3875284179297_258569202_n AWWWWW Louis on punapääää !!! hihiiii

152Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Su 17 Maalis 2013 - 1:07

vilqu

vilqu

Ne on nii suloset ♥️ Mut must jossai tmh tour kuvassa joka oli otettu ton jälkee ni sill ei enää ollu niit.. et en sit tiiä millast värii se oli vai katoiksä mä vaa vääri.. Smile

153Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Su 17 Maalis 2013 - 5:04

_Blistex_

_Blistex_

Awws ♥ ihanan näköset hiukset c: mut se voi olla sit jotain pari pesuu kestävää värii, jos sä vilkku jonku kuvan oot nähny. Mutjoo, cute :3

154Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Su 5 Toukokuu 2013 - 5:02

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Louis-niall-football%20%282%29
noi Louiksen tatuoinnit :/ niitä on jo ihan liikaa ja varsinkaa Louikselle ne ei mun mielestä sovi _yhtään_. Zaynille kyllä, ja Harryllekki ehkä jotenki(tai ehkä mä oon vaa tottunu siihe), mut musta tuntuu et pojilla on niitä jo liikaa. Liamiakaan ne ei kauheesti pue, mut sillä niitä ei hirveetä määrää ookkaan....

Mun mielipide. that's it

155Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Su 5 Toukokuu 2013 - 7:14

Mileaz

Mileaz

Itelläni ku on se tatuointifobia vai mikä lie nii piän noita kaikkia tatuointeja iha hirveinä Very Happy tosin harryn ja louisin matching tattooseista tykkään

156Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ma 6 Toukokuu 2013 - 10:31

Veeranen

Veeranen

mä tykkään noist tatuoinneista xddd

157Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ma 6 Toukokuu 2013 - 15:51

nealoves1D

nealoves1D

Mä komppaan Millaa vaikka mulla ei tatuointifobiaa ookkaa Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

158Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Su 12 Toukokuu 2013 - 6:33

vilqu

vilqu

Mun kanta noihi tatuointeihi on muuttunu Smile enne mä en kauheesti tykänny paitsi ehkä Zaynilla.. mut nykyää mä oikeestaa jopa ihan tykkään! Very Happy

159Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Su 12 Toukokuu 2013 - 7:51

bO0m

bO0m

wow mä en tienny et sillä on jo noin paljon tatuointeja! :O Ei noi nyt musta pahalta näytä, ite tykkään tatuoiduista miehistä, mutta miettii kun pojat on vielä noin nuoria niin voi alkaa jälkeenpäi kaduttaan :ss

160Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Su 2 Kesä 2013 - 6:58

Peetu

Peetu

mä en voi sille mitään mutta mulle tulee tosta Loun hirvi/peura mikälie tatuoinnista mieleen jägermeisterin logo xd

161Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Su 2 Kesä 2013 - 9:50

Veeranen

Veeranen

Heidi, nii näyttääki o.o en voi kattoo sitä enää ilman et aattelen sitä logoo xd

162Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ma 3 Kesä 2013 - 2:30

nealoves1D

nealoves1D

Mä oon aina kelannu et se tatuointi on kauris ku kauris on louisin horoskooppimerkki Very Happy mut en tiiä xd en oo kauheesti noihi tatuointeihi perehtyny ku en niistä kauheesti tykkää ...

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

163Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ma 3 Kesä 2013 - 9:55

Peetu

Peetu

mäkään en oikein syty niille... ja musta on outoo kun Lou on sanonu monessa haastattelussa ettei se tykkää tatskoist ja sit yhtäkkii se on ku suoraan niistä punk editeistä

164Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ma 3 Kesä 2013 - 23:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Samoilla linjoilla Heidin kaa...

165Louis William Tomlinson #2 - Sivu 7 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 To 22 Elo 2013 - 6:24

hymypeppuun

hymypeppuun

Mite kaikki dissaa noita tatuointeja?:OO
Oi nam rakastan tatuointeja ja varsinki Loun tatuoinnit♥

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Similar topics

-

» Louis William Tomlinson

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa