One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysy seuraavalta -peli #9

+12
hymypeppuun
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
Veeranen
jonskauu
nealoves1D
Evee
Stypayhoralikson
Sarqai
Mileaz
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 11]

1Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 13 Kesä 2012 - 9:10

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä yli kaks sataa..

Viimeisin kysymys: Syötkö paljon purkkaa?

176Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 23:13

vilqu

vilqu

Ööö.. Varmaan nyt ratsastusleiri, ehkä.. No jos on ratsastusleiri ni 5 yötä, neljä päivää.. (: Huimaavan pitkä aika..!!

Mitä tekisit jos saisit kuulla et äitis on hankkinu sulle liput 1D keikalle?

177Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 23:55

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

No innostuisin aika kovaa ja sekoaisin ja sit tulisin selittää sitä tänne :D

Käytätkö enää ikinä meseä?

178Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 1:28

Vieraili

Vierailija

Nooo joskus. Ennen käytin paljon enemmän, mut nykyää oon yleensä aika faces tai twitteris...Smile

Omistatko jonkun Applen laitteen? (iPhone, iPod, iPad jne.)

179Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 2:22

jonskauu

jonskauu

iPhone :-)

Minkä ikäsenä opit lukemaan?

180Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 2:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

4 vuotiaana

Jos joku 1D'n pojista joutuis ajaa päänsä kaljuks ja sä joutuisit valita kuka se on,ni kenet sä valitsisit?

sekava kysymys,toivottavasti joku tajuu

181Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 3:05

Vieraili

Vierailija

Zaynin! Sen mä pystyn kuvittelemaan kaljuna, mut muita en:---D Harry ei Harry ilman sen ihania hiuksia ♥

Mitä sanoisit, jos Nialler tulis yhtäkkiä koputtaa teijän oveen?:--D

182Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 4:20

zehe

zehe

Ottaisin sen sisään ja sanoisin, että nyt soitat ne loput pojat paikalle ja kysyn et kai syöppö toit ruokaa mukanas, syötä mulle kaikki herkut mitä Briteist ja Irlannist saa muttei täält, sit se sais opettaa mul rivitanssii ja luritel pari lauluu siihe asti kunnes ne toiset o kans oven takan :DD

Oletko allerginen millekkää?

183Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 5:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

en:d

mitä kanavaa katot yleensä ekana ku avaat telkkarin?

https://twitter.com/#!/penguiniam

184Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 5:18

Vieraili

Vierailija

Se vähä riippuu mitä kanavaa on viimeks katottu Very Happy mut yleensä se on maikkari tai nelone.

Milloin viimeksi sait postia?

185Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 6:29

Veeranen

Veeranen

Tänäään! C: mun 1D paita D:D:

186Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 6:39

Mileaz

Mileaz

Veera kysy nyt leikisti miten mä ihastuin mun entisee ihastukseen koska haluun kertoo sen:D
Mua ärsytti tosi paljon se etten ollu koskaa ihastunu keheekää ja kaikki kaverit hehkutti kui niide ihastus oli söpis jossai nuokulla tai kaupungilla tai jossai vastaavassa. Mulla meni hermot oman nirsouteni takia nii sit Mesessä sanoin iha huviksee kaverille et mäpäs oon ihastunu nii sit se kysy et kenee. No enhä mä keheenkää ihastunu ollu, etin nopeesti Facesta vaa jonku suht söpön jätkän ja päätin et olkoot toi, sit sanoin sen nimen ja olin sit ihastunu siihen:D sit muutaman viikon päästä tajusin et ei hitto oon oikeesti ihastunu siihen jätkään!
Ajatelkaa kui outo voi ihminen olla!

Minkä ruoan kanssa kuuluu aina käyttää ketsuppia?

187Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 6:52

Veeranen

Veeranen

ei minkään oikeestaa D:

ootko ikinä kutonu villasukkia? Very Happy:D

//hups, :DD mun piti kirjottaa se kysymys mut sit unohtu xd

188Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 7:24

zehe

zehe

En mut lapaset kyllä ku pakotettii kässäs Very Happy

Kuinka kaukana asuu kaukaisin ystäväsi?

189Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 8:51

jonskauu

jonskauu

Ööööm kaukasin ystävä.. jonkun 400km päässä, mutta kuitenkin Suomessa :-D mut jos joku kaveri voi laskee, niin kaukasin kaveri asuu Venäjällä siellä aika lähellä mustaa merta :-)

Mikä on sun lempijuhla ja miks? esim. joulu, pääsiäinen...

190Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 9:40

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mun synttärit !! jos sitä voi laskee juhlaks?Very Happy koska sillo kaikes on kyse musta ja saan viettää yhe päivän niinku mä haluun kenenkää valittamatta ♥️ ja joulu olis muute muttaku mun nimpparit on jouluna nii vihaan jouluu koska en saa ikinä nimpparionnittelui tai -lahjoi ja kaikki muut saa jotai nimpparilahjoi paitti minä ...

biisi joka tekee sut aina iloiseks?

191Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 10:47

vilqu

vilqu

Täällä hetkellä Starships mut en mä aina tie.. Joku 1D biisi ihan varmaan!!

Millanen koululaukku sulla on?

192Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 10:50

Vieraili

Vierailija

Vanha koululaukku oli hopee ''nahkanen'' sellai tosi iso mihin mahtu paljon kirjoja. Pitäs ostaa lukioon uus..

Minkä ikäinen on nuorin serkkusi?

193Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 10:51

Veeranen

Veeranen

17 :DD

Minkä leffann katoit viimeksi?

194Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 23:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

LOL kai

Lempiurheilulajis?

195Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 11 Heinä 2012 - 23:58

zehe

zehe

Sanotaa vaiks et tanssi Very Happy

Millainen oli tähän mennessä rajuin kohtaamisesi nokkosen kanssa?

196Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 To 12 Heinä 2012 - 0:38

jonskauu

jonskauu

Heh.. :-D tota mulla ois yks aika raju kohtaaminen nokkosten kans mutta musta tuntuu että en kerro sitä täällä, koska en halua antaa nuoremmille huonoa esimerkkiä! Mut yks paha on ollu sellanen, että kompastuin ja kaaduin suoraa nokkospuskaa ja sen jälkee mä olin niissä pistoissa tai niissä, naamasta varpaisiin Smile

Kuka on sun suosikki Teletapeista? Very Happy

197Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 To 12 Heinä 2012 - 2:19

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tiivitaavi ♥

Monestiko oot ollu Muumimaailmassa?

198Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 To 12 Heinä 2012 - 4:37

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

öö joku kahesti tai kolmesti? ekalla kerralla hukkasin toisen mun pehmopupuist olen ikuisesti surullinen
paljon tuhlasit viime viikolla rahaa herkkuihin?

Viimeinen muokkaaja, Stypayhoralikson pvm To 12 Heinä 2012 - 4:52, muokattu 1 kertaa

199Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 To 12 Heinä 2012 - 4:48

vilqu

vilqu

Omia rahojani en tunnusta tuhlanneeni yhtään viime viikolla herkkuihin, mut iskän ja äitin ehkä 5e Very Happy

Koska oot viimeks ollu sairaalassa tai terveyskeskuksessa?

200Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 8 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 To 12 Heinä 2012 - 5:00

nealoves1D

nealoves1D

öää en muista xdxd mut pitäs varmaa mennä huome/lauantain kuvaa jalka ..

mikä on sun lempi kukka ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa