One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysy seuraavalta -peli #9

+12
hymypeppuun
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
Veeranen
jonskauu
nealoves1D
Evee
Stypayhoralikson
Sarqai
Mileaz
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 11]

1Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 13 Kesä 2012 - 9:10

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä yli kaks sataa..

Viimeisin kysymys: Syötkö paljon purkkaa?

151Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ma 9 Heinä 2012 - 1:23

vilqu

vilqu

Montaakin!! No voitas alottaa ruotsista, haluisin osata sitä silleen oikeesti kunnolla niinku vaan et se tulis musta melkeen ku suomi. Sit haluisin et mun englanti ois parempi ja et ymmärtäisinki sitä paremmin ku englantilaiset puhuu aksenteillaan ja sit ne puhuu niin nopeesti. Ja sit seuraavaks voisin opetella saksan (:

Katotko koskaan leffoja kommenttiraidalla?

152Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ma 9 Heinä 2012 - 4:40

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

oon kerra kattonu melkee mut mä vihasin sitä jote en :DDDDD

mille festareille haluisit mennä?

https://twitter.com/#!/penguiniam

153Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ma 9 Heinä 2012 - 7:23

Sarqai

ilosaarirock ois ihan mukava, mut seki on varmaa menny jo:d

Mitäs oot tehny tänää(:?(joo tylsä kysymys)

154Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ma 9 Heinä 2012 - 7:42

Mileaz

Mileaz

Kitkeny kukkapenkkejä kaheksasta neljään ja sen jälkee lagannu aivokuolleena omassa huoneessa :d

Mitä sulle tulee ekana mielee Mikkelistä?
Sarjassa hiton viisaat kysymykset

155Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ma 9 Heinä 2012 - 8:30

Vieraili

Vierailija

Ekana tulee Mikkelistä mieleen yks kaveri/nettituttu joka asuu siellä Very Happy

Jos ostaisit äkkilähdön niin minne haluaisit matkustaa?

156Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ma 9 Heinä 2012 - 8:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

LONTOOSEEN ok tai egyptiin

kuuntelekko radioo usein?

157Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ma 9 Heinä 2012 - 8:33

Sarqai

Irlantiin, always<3
Oho siihen tuli uus välii.. Nojoo pakko myöntää kylläVery Happy

kuin kauan oot ollu forkalla?
Aivokuolleiden kysymyksiä..

158Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ma 9 Heinä 2012 - 13:39

vilqu

vilqu

Kävin attoo tuolta käyttäjistä oikeen mun join date 3.2.2012 Smile Mut sitä ennen ehkä viikon ni mä lueskelin tätä forkkaa ja mietin että liittyisinkö.. Suoraan sanottuna nyt olisin pahasti hukassa ilman tätä/teitä <3

Ootko nähny kaikki Twilightit?

159Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ma 9 Heinä 2012 - 22:00

Evee

Evee

juu

Millanen kello sulla on?

160Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ma 9 Heinä 2012 - 23:35

vilqu

vilqu

Tollanen normaali IKEAn kello valkonen mut sit siinä on iso 1D kuva eli mulla on 1D kello Very Happy

Luetko paljon kirjoja?

161Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ma 9 Heinä 2012 - 23:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

En kauheesti

Minkä nimisii sun isovanhemmat on ?

162Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 1:08

Veeranen

Veeranen

sirpa, timo, ritva ja kalevi , ja kolme viimeisintä on kuollu ennenku synnyin

monelt heräsit tänää?

163Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 3:04

zehe

zehe

Ööö... 7, menin kasiks töihi...

Sori nyt matkin tuolla aikasempaa, mutta haluun tietää, että mitä seuraavalle tulee mieleen käpykylästä nimeltä Rauma?

164Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 3:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Paikan nimen oon kuullu monesti mut mun maantiedolla se ei sano mulle yhtään mitään

Missä maissa oot käyny?

165Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 4:26

jonskauu

jonskauu

Ruotsi, Norja, Viro, Venäjä, Latvia, Liettua, Valko-venäjä, Ukraina ja Iso-Britannia!

Missä näet ittes 10 vuoden päästä? Mitä sulle on tapahtunu ja mitä teet ja yleensäkki millasta haluaisit että, sun elämä olis :-D

166Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 5:23

Vieraili

Vierailija

Mä näen itteni työttömänä pummimassa kadun kulmassa tai sit teen niinkin fiksusti et meen seuraavan kolmen lukiovuoden jälkeen ammattikorkeeseen ja hankin itelleni ammatin eli varmaanki olisin jossaki hienossa ammatissa, asuisin jonkun kivan kundin kaa yhes ja omistaisin söpön koiran:D ei sitä koskaan tiiä mitä tapahtuu seuraavan kymmenen vuoden aikana...

Ööö.. Oletko koskaan käynyt Englannissa, Birminghamin lähellä olevassa pienehkössä kaupungissa nimeltä Stratford upon-avon?

167Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 6:06

Mileaz

Mileaz

En ole ):

Jos tulis tilanne, että saisit mahollisuuden tavata vaan neljä meiän pojista, nii kenet jättäisit näkemättä?
Tiiän, hirvee kysymys, anteeks!!

168Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 6:52

zehe

zehe

Todella hirvee!^^Very Happy Olisi tosi tylsää vastata "en osaa valita" koska ite en haluis kysymykselleni sellasta vastausta noh.. Liam-Zayn-Niall-Liam-Zayn-Niall... hmmm pitkän pohdinnan jälkeen sanon sitte Zaynin..Razz (nyt tuli paha mieli sen puolesta)

Kenet pojista ottaisit veljeksesi, kenet serkuksesi, kenet lapseksesi, kenet bestikseksesi ja kenet isäksesi!? Very Happy hahah kaikki viisi nimeä on sanottava ja jokainen valittava siis noihin! //edit. perustelut ois kans kivat!!!! Very Happy

169Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 7:35

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bestikseks Niall koska hähä kehittäisin siitä suhteen!:DD isäks Louis koska se olis sellane rento varmaanki, sitte veljeks Liam koska ää entiiä!, serkuks Zayn koska Zayn oli lapsena ylivilkas enkä kestäis sellasta lasta välttämättä vaikka meinasinki eka Zaynii lapseks mut sit tajusin etten pysyis ikin sen peräs ja Harry lapseks siis:D

kumpaa on enemmä, duoo vai sooloo? Very Happy

170Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 8:04

Vieraili

Vierailija

Tos vähä aikaa sit oli duoo mut nyt sit taas sooloo:D

Kuka laulaa parhaiten 1D:n pojista?Wink

171Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 9:01

Mileaz

Mileaz

Höäääääääääöäöäöäääääääääh..... Harry ?

Saanko lainata sun Lauri Tähkä -CD:tä?

172Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 10:42

vilqu

vilqu

Sori en omista Sad

Minkä värinen sun huoneen katto on? mikä kysymys..

173Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 21:35

zehe

zehe

Valkonen näyttää olevan Very Happy

Kumman ottaisit itelles Harryn tukkakikkurat vai Niallerin naurun?

174Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 22:49

Vieraili

Vierailija

Oooh mä rakastan Harryn hiuksia, mut ilman niit se ei näyttäs enää iteltään eikä ne muutenkaan sopis mulle:D joten Niallerin naurun, joka on aivan ihana btw!

Juotko mieluummin kahvia vai teetä?

175Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 7 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ti 10 Heinä 2012 - 22:50

Sarqai

teetä

Pisin aika ku oot ollu erossa vanhemmistas?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa