One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysy seuraavalta -peli #9

+12
hymypeppuun
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
Veeranen
jonskauu
nealoves1D
Evee
Stypayhoralikson
Sarqai
Mileaz
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 11]

1Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 13 Kesä 2012 - 9:10

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä yli kaks sataa..

Viimeisin kysymys: Syötkö paljon purkkaa?

126Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 4 Heinä 2012 - 0:59

vilqu

vilqu

No tota oon nähny sen kolme kertaa ja ihastuin (taino en varsinaisesti ihastunu se on vaan hyvän näkönen) siihen yläasteen vanhempainillassa Smile

Mileaz kyll sä voit vastata (:

Ootko uinu tänä kesänä jo meressä?

127Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 4 Heinä 2012 - 2:31

nealoves1D

nealoves1D

emmä tiijä :Very Happy oon uinu saimaasa mut sitä ei vissii lasketa :c

Mikä on sun pelottavin kokemus ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

128Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 4 Heinä 2012 - 3:14

Sarqai

mm, no en muista sitä enää, mut sain siit ihan järkyt traumat ja nään edelleen painajaisii siit, mutmut olin jossain korkeella, ja meinasin pudota alas(oli ihan hiukalla siis), se oli kamalaa.. En uskalla ees kävellä finnkinon portait enää:d

Mis teil on mökki?

nea mitä sä oikee saimaas teit? Meil on mökki siel:D

129Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 4 Heinä 2012 - 3:58

Mileaz

Mileaz

Oli aikoinaa Hirvensalmella

Mitä mietit nyt muutaku tätä kysymystä?

Haha joo, Saimaallaha on tosi kova merenkäynti! :DDDDDDDDDDDD varokaa haikaloja

130Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 4 Heinä 2012 - 5:00

zehe

zehe

Mietin miten muotoilen oman kysymyksen Very Happy

Oletko koskaan meinannut pyörtyä/pyörtynyt, milloin viimeksi, miksi?

131Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ke 4 Heinä 2012 - 7:30

jonskauu

jonskauu

Oon pyörtynyt monta kertaa, viimeemmäks iha pari viikkoo sitte ja syitä on ollu monta!

Miten sun hiukset on nytte? :-)

132Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 To 5 Heinä 2012 - 8:54

Mileaz

Mileaz

Ne on auki eikä yhtään laitetut, viimeeks pesty vissii sunnuntaina joosorimullaonpermanentti ja öö... no siis likaset

Mikä on sun suosikki "ekstravideo" One Directionilta?:) niiku vaikka joku videodiary, haastattelu, joku keikkavideo tms.

133Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 To 5 Heinä 2012 - 9:16

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

äöäö emmätiiäää!! tykkään iha sikana porrasvideoist haha:DD en osaa sanoo suosikkiiiiiihh

onko sulla ikinä ollu pissiskautta XDXDXDDd

https://twitter.com/#!/penguiniam

134Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 To 5 Heinä 2012 - 9:33

zehe

zehe

Haha... ei oo Very Happy

Mitä söit viimeksi?

135Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 To 5 Heinä 2012 - 12:03

militsii

militsii

Suklaata ♥

Mitä kuuluuu?? Haluun kuulla kuulumisia ku oon ollu täält pois jonku aikaa

http://dream-it-milla.blogspot.com

136Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Pe 6 Heinä 2012 - 3:50

Mileaz

Mileaz

Mulle ainakii kuuluu tooosi hyvääää! Oon suht hyvil fiiliksil vaikka mulla onki enää 2 päivää vapaata ja sit alkaa meikäläisen kärventyminen tuolla pusikoissa...Very Happy

Siut lukitaan arkkuun puoleksi tunniksi. Mitä näistä ottaisit sinne kaveriksi muutaman ämprillisen jos olis pakko valita? =)

137Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Pe 6 Heinä 2012 - 3:57

jonskauu

jonskauu

EN MITÄÄ!! no okei jos on pakko valita ni toi numero 3. Käärmeet ois ällöjä ku ne luikertelis ja yääääk ja sitte hämähäkit kutittais ja gkwerhgkjsaädjlgk. KIITOS VAA MILEAZ nyt mä oon täällä iha yäääk kohta joku hyökkäää :-DD !!

Viimesin tv-ohjelma jonka katoit? :-)

138Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Pe 6 Heinä 2012 - 4:56

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

se dokumentti britannian köyhist lapsist tai se ku nauhotin sen (-:

ootko ruvennu koskaa kuuntelee jotai bändii/artistii josta tuli sun lemppari, kaveris ansiosta?

https://twitter.com/#!/penguiniam

139Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Pe 6 Heinä 2012 - 7:14

zehe

zehe

Joo, monesti esim One direction! :DDD

Milloin viimeksi olit kunnolla kipeä?

140Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 La 7 Heinä 2012 - 0:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

No pientä kuumetta on ollu pitkin kevättä mutta ennen joulua oli keuhkokuume ja suolitulehdus ja mulla oli niin kova lääkitys että mun lääkäri sano moni tuossa taudissa olis joutunu vähintään sairaalaan tiputukseen ja kaikkien elimistö ei olis ees kestäny tollasta lääkitystä.Ja et vanhat ihmiset olis kuollu noin vahvaan keuhkokuumeeseen.
Mutta silti heti ku kuumetta ei ollu enää ni seuraavana päivänä juonsin joulujuhlan.Ja vedin soolona yhen runon ja olin mukana kaikissa ohjelmanumeroissa missä muutki mun luokalta Very Happy

Ootko joskus halunnu jonku bändin tai artistin keikalle tosi kovaa ja olisit muuten päässy muttet oo saanu lippuja?

141Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 La 7 Heinä 2012 - 6:39

bewareofaino

bewareofaino

Ei oo kyl silleen käyny että oon jonottamassa yms. ja sit ne on loppunu, mut kyl tosi usein käy silleen että herään vähä liian myöhään tälläsissä asioissa ja sit tajuun jälkikäteen että ääääh mä oisin halunnu tonne ja tonneki haluaisin mutta elämä on. Ja johtuu varmaan siitä koska oon hölmö enkä tajuu olla ajoissa :------D esim. Musenhan liput myytiin 5 minuutissa ja ois ollu kyllä mahtia nähä ne mutta ei se nyt silleen kirpase.

Tää nyt on vähä tälläne, mutta mikä on paras asia mitä sun elämässä on tapahtunut?

142Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 La 7 Heinä 2012 - 12:46

Sarqai

Ku tutustuin mun entiseen luokkaan<3

Ootko heittäny talviturkkis pois tänä vuon?

143Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Su 8 Heinä 2012 - 0:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

tietysti oon

Mitä joit viimeksi

144Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Su 8 Heinä 2012 - 1:46

zehe

zehe

ööh en oo vissii tänää juonu ku aamul vettä, mut jos lasketaa maito muroje joukos ni sit sitä Very Happy

Kumman kohtalon ottaisit mieluummin ja miksi, jos olisi pakko?
1. Sinut myydään seitsemänneksi vaimoksi jollekin 4-kymppiselle miehelle johonkin mahdollisimman kuumaan ja alikehittyneeseen maahan >> synnytät 8 lasta.
2. Joudut meksikolaiseen vankilaan syyttömänä neljästä murhasta syytettynä ja olet siellä loppuelämäsi (ja tulet pahoinpidellyksi vähintään joka viikko) 80-vuotiaana joudut sähkötuoliin ja kuolet.
(ps. mulla menee vähän lujaa ku keksin näitä, mut kaverit tykkää vastailla tälläsii ja käskee keksii aina lisää)

145Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Su 8 Heinä 2012 - 7:59

Peetu

Peetu

sanotaanko näin että ei kumpikaan mutta jos on ihan pakko vastata nii 2.

jalkapallo vs jääkiekko ?

146Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Su 8 Heinä 2012 - 10:09

nealoves1D

nealoves1D

öää en osaa päättää xdxd no varmaa jalkapallo ku kuitenki harrastan sitä Very Happy

Minkä leffan katoit viimeks ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

147Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Su 8 Heinä 2012 - 11:18

vilqu

vilqu

Hyvä kysyms.. Onkohan se leffa joka katottiin Saran synttäreillä ni viimesin It`s A Boy Girl Thing, jotenki must tuntuu et ei mut sit en keksi mitään minkä oisin kattonu sen jälkeen..

Koska viimeks oot käyny kirjastossa?

148Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Su 8 Heinä 2012 - 11:36

Vieraili

Vierailija

Mä taisin käydä kirjastossa viimeks muutama viikko sitten. En kyl lainannu mitään sillo mut tulipaha käytyä veljen kaa:-)

Oletko koskaan tykännyt pari vuotta nuoremmasta pojasta/tytöstä?

149Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Su 8 Heinä 2012 - 23:51

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

en ees samanikäsestä

Osaatko soittaa jotain soitinta,mitä?

150Kysy seuraavalta -peli #9 - Sivu 6 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #9 Ma 9 Heinä 2012 - 0:49

zehe

zehe

Joo ala-asteella osasin niin hyvin nokkahuiluu et olin melkeen kympin oppilas, enää en oo koskenu siihen Very Happy Nooh, kitaraa osaan sen verran et jotkut perus PMMP'n biisit yms menee, muttei mitään barre otteita tai sellasii ni ei hajuukaan... sitte pianolla osaan soittaa ukko nooan ainakin puolee välii Very Happy

Mitä kieltä haluaisit osata muttet osaa?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa