One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Harry Edward Styles #2

+10
emmaLOVESnilla
jonskauu
Peetu
Insku
Veeranen
Sophie_Malik
nealoves1D
vilqu
hymypeppuun
militsii
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

1Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Harry Edward Styles #2 Pe 24 Helmi 2012 - 10:00

militsii

militsii

First topic message reminder :

Vol 2 :)

http://dream-it-milla.blogspot.com

76Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Ti 27 Maalis 2012 - 9:21

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:^perustetaan oma vaatemerkki by Vilkku,Essi ja HARRY♥️
Joo! Harry alkuperäiseksi suunnittelijaksi ja me sit bisneksen jatkajiks:D
Sit meistä kyllä tulee rikkaita.Harry kyllä on jo rikas mut sit tulee meistäki
Niimpä! Kiitos Harry<3 Tienattais aikas paljon ja voitais kehittää oma nettikauppa missää mydään meijän tuotteita:D
sovitaanks et hazza saa 40 % meiä bisneksestä ja me sit molemmat 30% Very Happy
btw ehkä meidän pitäs kertoa jo Harrylle meiä suunnitelmista
Käy! Jep.. No jos haluu kuulla ni joko a. sen tätyy puhuu meijän kaa puhelimessa MÄ SOITAN! tai b. sen täytyy tulla suomeen! Very Happy En mä usko et sillä mitään sitä vastaan on..

77Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Ti 27 Maalis 2012 - 9:41

jonskauu

jonskauu

MUA ÄRSYTTÄÄ!! Luin tossa yhtä uutista ja siin kirjotettii et joku idiootti on käyny tällee kirjottaa Harryn äidille: “I hope you’ll die because you are a bitch’ and also wrote ‘Harry’s mum has big boobs and a big bottom she looks like a bitch.”

En tiiä et kui vanha juttu toi on mut luin ton ite iha just äske eli luulisin et aika uus uutinen on. Ja vaikka ei oliskaa uus juttu ni mua ärsyttää niin paljon. En oikeesti voi hyväksyy. et kirjotetaan tollasta paskaa. Saaks joku ihan oikeesti tosta jotain mielihyvää kun kirjottaa noin ilkeitä asioita? =(

78Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Ti 27 Maalis 2012 - 9:45

Veeranen

Veeranen

jonskauu kirjoitti:MUA ÄRSYTTÄÄ!! Luin tossa yhtä uutista ja siin kirjotettii et joku idiootti on käyny tällee kirjottaa Harryn äidille: “I hope you’ll die because you are a bitch’ and also wrote ‘Harry’s mum has big boobs and a big bottom she looks like a bitch.”

En tiiä et kui vanha juttu toi on mut luin ton ite iha just äske eli luulisin et aika uus uutinen on. Ja vaikka ei oliskaa uus juttu ni mua ärsyttää niin paljon. En oikeesti voi hyväksyy. et kirjotetaan tollasta paskaa. Saaks joku ihan oikeesti tosta jotain mielihyvää kun kirjottaa noin ilkeitä asioita? =(

mäki oon useesti miettiny et miks jotku on niin sarjassamme tyhmiä ihmisiä D:

79Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Ti 27 Maalis 2012 - 9:57

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:MUA ÄRSYTTÄÄ!! Luin tossa yhtä uutista ja siin kirjotettii et joku idiootti on käyny tällee kirjottaa Harryn äidille: “I hope you’ll die because you are a bitch’ and also wrote ‘Harry’s mum has big boobs and a big bottom she looks like a bitch.”

mäki oon useesti miettiny et miks jotku on niin sarjassamme tyhmiä ihmisiä D:
Itte se on bitch joka tollasta söntaa kehtaa selittää!

80Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Ti 27 Maalis 2012 - 10:33

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

oikeesti tosi törkeetä Sad sitte siinä A Year of the Making ni siinä on surullista ku Harry itkee jo sille ku sitä haukuttii netissä, ni sitte ku joku viel haukkuu sen äitiä.. Sad so sad..

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

81Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Ti 27 Maalis 2012 - 12:16

militsii

militsii

Pinski♥Harry kirjoitti:

oikeesti tosi törkeetä :( sitte siinä A Year of the Making ni siinä on surullista ku Harry itkee jo sille ku sitä haukuttii netissä, ni sitte ku joku viel haukkuu sen äitiä.. :( so sad..

Sepä!! En ymmärrä luuleko ihmiset vaan niin hitosti itestään ku kirjottelee tollasia. Törkeetä..

82Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Ke 28 Maalis 2012 - 3:28

vilqu

vilqu

militsii kirjoitti:
Pinski♥️Harry kirjoitti:

oikeesti tosi törkeetä Sad sitte siinä A Year of the Making ni siinä on surullista ku Harry itkee jo sille ku sitä haukuttii netissä, ni sitte ku joku viel haukkuu sen äitiä.. Sad so sad..

Sepä!! En ymmärrä luuleko ihmiset vaan niin hitosti itestään ku kirjottelee tollasia. Törkeetä..
Se oli ihan kauheeeta katottavaa ku Harry itkee Sad

83Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Ke 28 Maalis 2012 - 4:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

arrgggh suutun tolle tyypille,meinasin oikeesti ruveta itkee ku Hazzaa koetellaan näin.Miks jotku ihmiset on nii vitun typeriä ??????
Onks ton tarkotus niinku olla pila vai sanoko se noi iha tosissaa vai puhuuks se *askaa iha huviksee.Kumpikaa ei kuulosta viisaalta

Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Ke 28 Maalis 2012 - 9:56, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kielenkäyttö!)

84Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 To 29 Maalis 2012 - 23:30

Sarqai

Aah muj kone vaa tilttaa tohon "two more wishes"<3, ihana kohta:D

85Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Pe 30 Maalis 2012 - 4:39

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Aah muj kone vaa tilttaa tohon "two more wishes"<3, ihana kohta:D
Very Happy Joo tien! Ja sit ne kädet, ilme ja kaikki<3 Ja tietty Harry!<3

86Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 To 19 Huhti 2012 - 2:49

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 AqwanciCEAEgPJ4

ihan vaan by the way että ihana

87Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 To 19 Huhti 2012 - 4:43

nealoves1D

nealoves1D

^^aaaaaaw c: mut hajosin ku uol on noi jonku jalat xD

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

88Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 To 19 Huhti 2012 - 6:18

Insku

Insku

Kenen jalat noi on Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

89Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 To 19 Huhti 2012 - 7:07

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

^ harry on syötävän söpö haha♥

90Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Pe 20 Huhti 2012 - 2:04

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Pinski♥️Harry kirjoitti:^ harry on syötävän söpö haha♥️
Niimpä ja AIVAN TÄYDELLINEN tossa sun avatarissa
Insku kirjoitti:Kenen jalat noi on Very Happy
en osaa sanoo Very Happy ehkä Liamin ku Liamistaki on mun mielest kuva ton koalan kanssa.

Mun sisko tuli tähä ja katto parin metrin pääst tota kuvaa ja sano 'IHANA KISSA' sit mä olin et SE ON KOALA!!!

91Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Pe 20 Huhti 2012 - 3:35

vilqu

vilqu

Hazza vaan on niin IHANA! Ja mä aina välille Pinski jään jäädyttää ton sun avas takia:D
en osaa sanoo Very Happy ehkä Liamin ku Liamistaki on mun mielest kuva ton koalan kanssa.

Mun sisko tuli tähä ja katto parin metrin pääst tota kuvaa ja sano 'IHANA KISSA' sit mä olin et SE ON KOALA!!![/quote]Repesin tälle! Kissa ja koalahan on lähes sama asia Very Happy

Sori. lainaukset menee hassusti, mut ehkä tajuutte Very Happy

92Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Pe 20 Huhti 2012 - 9:03

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:

Hazza vaan on niin IHANA! Ja mä aina välille Pinski jään jäädyttää ton sun avas takia:D

Mun sisko tuli tähä ja katto parin metrin pääst tota kuvaa ja sano 'IHANA KISSA' sit mä olin et SE ON KOALA!!!
Repesin tälle! Kissa ja koalahan on lähes sama asia Very Happy

Sori. lainaukset menee hassusti, mut ehkä tajuutte Very Happy[/quote]
haha nii mäki sillo!

93Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 La 21 Huhti 2012 - 12:24

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

haha vilqu, mäki jään aina joskus sillee aaah Smile

hazza löys ikäsensä tytön ! I'm kind of jealous, mut onnellinen hazzan puolesta Smile

Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm La 21 Huhti 2012 - 22:35, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : yhdistin tuplat!)

94Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 La 21 Huhti 2012 - 13:24

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Tumblr_m2ulqnIlBF1rotttxo1_500
Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Tumblr_m2ulqnIlBF1rotttxo2_r1_500
Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Louisgoawayemma
Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Tumblr_m2ulpduFy11r80531

anteeks mutta pakko postata nämä, Hemmaan liittye :DD tumblr ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

95Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Su 22 Huhti 2012 - 1:09

vilqu

vilqu

Siis onko toi Emma Harryn uus tyttöystävä?? vai saanko taas kiittää mun vähä-älyisyyttäni? Very Happy

96Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Su 22 Huhti 2012 - 1:54

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

mut onko totta et sillä Emmalla olis poikaystävä?

97Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Su 22 Huhti 2012 - 9:38

vilqu

vilqu

Pinski♥Harry kirjoitti:mut onko totta et sillä Emmalla olis poikaystävä?
Siis joku muu kun Hazza, vai?

98Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Su 22 Huhti 2012 - 9:41

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

vilqu kirjoitti:
Pinski♥Harry kirjoitti:mut onko totta et sillä Emmalla olis poikaystävä?
nii taisiis jotkut vaa sanooo et sil ois ? :oo

99Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Su 22 Huhti 2012 - 10:03

vilqu

vilqu

Pinski♥️Harry kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Pinski♥️Harry kirjoitti:mut onko totta et sillä Emmalla olis poikaystävä?
nii taisiis jotkut vaa sanooo et sil ois ? :oo
weird! En tiedä! Jos Hazza oikeesti tykkää siitä tytöstä ni mä todella toivon, että sillä ei oo ketää toista et Hazza ois onnellinen ja se ois kamalaa jos Hazzan sydän särkyis Sad Toivon vaan parasta Hazzalle<3

100Harry Edward Styles #2 - Sivu 4 Empty Vs: Harry Edward Styles #2 Su 22 Huhti 2012 - 11:38

militsii

militsii

Löysin tuolta GBY-musavideon kommenteista tälläsen:

"Suosituimmat kommentit
GUYS CHILL OUT. Harry said that he went to a bar, and she happened to be there. She was to drunk to get home, so being the sweet heart he is, he offered to take her home. He kissed her on the CHEEK. She was so drunk, she started to make out with him. He didn't like the way she kissed him that's why he was standing so awkwardly in the photos. He felt bad because he knows she has a boyfriend who is in the navy serving the country! All true!
For her sake, I hope he doesn't find out she cheated."

Mut oli asia sitte noin tai ei, nii oon onnelline Harryn puolesta jos tosta tulee jotain. Tietty oon myös kateellinen, mutta koska tiiän että mulla ei ois koskaan mitää mahiksia Harryyn, oon tälläne random-fanityttö ja viel Suomesta, nii oon vaa enimmäksee onnellinen Smile Mut tosiaa tosta ny ei tiiä mikä on totta ja mikä ei, mut eiköhä ajan kanssa selvii onko Harrylla ja Emmalla jotai pysyvääki

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa