First topic message reminder :
Vol 2 :)
Vol 2 :)
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Käy! Jep.. No jos haluu kuulla ni joko a. sen tätyy puhuu meijän kaa puhelimessa MÄ SOITAN! tai b. sen täytyy tulla suomeen! En mä usko et sillä mitään sitä vastaan on..Louizz_tomlinzon kirjoitti:sovitaanks et hazza saa 40 % meiä bisneksestä ja me sit molemmat 30%vilqu kirjoitti:Niimpä! Kiitos Harry<3 Tienattais aikas paljon ja voitais kehittää oma nettikauppa missää mydään meijän tuotteita:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:Sit meistä kyllä tulee rikkaita.Harry kyllä on jo rikas mut sit tulee meistäkivilqu kirjoitti:Joo! Harry alkuperäiseksi suunnittelijaksi ja me sit bisneksen jatkajiks:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:^perustetaan oma vaatemerkki by Vilkku,Essi ja HARRY
btw ehkä meidän pitäs kertoa jo Harrylle meiä suunnitelmista
jonskauu kirjoitti:MUA ÄRSYTTÄÄ!! Luin tossa yhtä uutista ja siin kirjotettii et joku idiootti on käyny tällee kirjottaa Harryn äidille: “I hope you’ll die because you are a bitch’ and also wrote ‘Harry’s mum has big boobs and a big bottom she looks like a bitch.”
En tiiä et kui vanha juttu toi on mut luin ton ite iha just äske eli luulisin et aika uus uutinen on. Ja vaikka ei oliskaa uus juttu ni mua ärsyttää niin paljon. En oikeesti voi hyväksyy. et kirjotetaan tollasta paskaa. Saaks joku ihan oikeesti tosta jotain mielihyvää kun kirjottaa noin ilkeitä asioita? =(
Itte se on bitch joka tollasta söntaa kehtaa selittää!Veeranen kirjoitti:jonskauu kirjoitti:MUA ÄRSYTTÄÄ!! Luin tossa yhtä uutista ja siin kirjotettii et joku idiootti on käyny tällee kirjottaa Harryn äidille: “I hope you’ll die because you are a bitch’ and also wrote ‘Harry’s mum has big boobs and a big bottom she looks like a bitch.”
En tiiä et kui vanha juttu toi on mut luin ton ite iha just äske eli luulisin et aika uus uutinen on. Ja vaikka ei oliskaa uus juttu ni mua ärsyttää niin paljon. En oikeesti voi hyväksyy. et kirjotetaan tollasta paskaa. Saaks joku ihan oikeesti tosta jotain mielihyvää kun kirjottaa noin ilkeitä asioita? =(
mäki oon useesti miettiny et miks jotku on niin sarjassamme tyhmiä ihmisiä D:
oikeesti tosi törkeetä sitte siinä A Year of the Making ni siinä on surullista ku Harry itkee jo sille ku sitä haukuttii netissä, ni sitte ku joku viel haukkuu sen äitiä.. so sad..jonskauu kirjoitti:MUA ÄRSYTTÄÄ!! Luin tossa yhtä uutista ja siin kirjotettii et joku idiootti on käyny tällee kirjottaa Harryn äidille: “I hope you’ll die because you are a bitch’ and also wrote ‘Harry’s mum has big boobs and a big bottom she looks like a bitch.”
Pinski♥Harry kirjoitti:oikeesti tosi törkeetä :( sitte siinä A Year of the Making ni siinä on surullista ku Harry itkee jo sille ku sitä haukuttii netissä, ni sitte ku joku viel haukkuu sen äitiä.. :( so sad..jonskauu kirjoitti:MUA ÄRSYTTÄÄ!! Luin tossa yhtä uutista ja siin kirjotettii et joku idiootti on käyny tällee kirjottaa Harryn äidille: “I hope you’ll die because you are a bitch’ and also wrote ‘Harry’s mum has big boobs and a big bottom she looks like a bitch.”
Se oli ihan kauheeeta katottavaa ku Harry itkeemilitsii kirjoitti:PinskiHarry kirjoitti:oikeesti tosi törkeetä sitte siinä A Year of the Making ni siinä on surullista ku Harry itkee jo sille ku sitä haukuttii netissä, ni sitte ku joku viel haukkuu sen äitiä.. so sad..jonskauu kirjoitti:MUA ÄRSYTTÄÄ!! Luin tossa yhtä uutista ja siin kirjotettii et joku idiootti on käyny tällee kirjottaa Harryn äidille: “I hope you’ll die because you are a bitch’ and also wrote ‘Harry’s mum has big boobs and a big bottom she looks like a bitch.”
Sepä!! En ymmärrä luuleko ihmiset vaan niin hitosti itestään ku kirjottelee tollasia. Törkeetä..
arrgggh suutun tolle tyypille,meinasin oikeesti ruveta itkee ku Hazzaa koetellaan näin.Miks jotku ihmiset on nii vitun typeriä ??????jonskauu kirjoitti:MUA ÄRSYTTÄÄ!! Luin tossa yhtä uutista ja siin kirjotettii et joku idiootti on käyny tällee kirjottaa Harryn äidille: “I hope you’ll die because you are a bitch’ and also wrote ‘Harry’s mum has big boobs and a big bottom she looks like a bitch.”
Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Ke 28 Maalis 2012 - 9:56, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kielenkäyttö!)
Joo tien! Ja sit ne kädet, ilme ja kaikki<3 Ja tietty Harry!<3Sarqai kirjoitti:Aah muj kone vaa tilttaa tohon "two more wishes"<3, ihana kohta:D
Niimpä ja AIVAN TÄYDELLINEN tossa sun avatarissaPinskiHarry kirjoitti:^ harry on syötävän söpö haha
en osaa sanoo ehkä Liamin ku Liamistaki on mun mielest kuva ton koalan kanssa.Insku kirjoitti:Kenen jalat noi on
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Niimpä ja AIVAN TÄYDELLINEN tossa sun avatarissaPinskiHarry kirjoitti:^ harry on syötävän söpö haha
Insku kirjoitti:Kenen jalat noi on
Louizz_tomlinzon kirjoitti:
en osaa sanoo ehkä Liamin ku Liamistaki on mun mielest kuva ton koalan kanssa.
Repesin tälle! Kissa ja koalahan on lähes sama asiavilqu kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:Niimpä ja AIVAN TÄYDELLINEN tossa sun avatarissaPinskiHarry kirjoitti:^ harry on syötävän söpö haha
Hazza vaan on niin IHANA! Ja mä aina välille Pinski jään jäädyttää ton sun avas takia:DInsku kirjoitti:Kenen jalat noi onLouizz_tomlinzon kirjoitti:
en osaa sanoo ehkä Liamin ku Liamistaki on mun mielest kuva ton koalan kanssa.
Mun sisko tuli tähä ja katto parin metrin pääst tota kuvaa ja sano 'IHANA KISSA' sit mä olin et SE ON KOALA!!!
Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm La 21 Huhti 2012 - 22:35, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : yhdistin tuplat!)
Siis joku muu kun Hazza, vai?Pinski♥Harry kirjoitti:mut onko totta et sillä Emmalla olis poikaystävä?
nii taisiis jotkut vaa sanooo et sil ois ? :oovilqu kirjoitti:Siis joku muu kun Hazza, vai?Pinski♥Harry kirjoitti:mut onko totta et sillä Emmalla olis poikaystävä?
weird! En tiedä! Jos Hazza oikeesti tykkää siitä tytöstä ni mä todella toivon, että sillä ei oo ketää toista et Hazza ois onnellinen ja se ois kamalaa jos Hazzan sydän särkyis Toivon vaan parasta Hazzalle<3PinskiHarry kirjoitti:nii taisiis jotkut vaa sanooo et sil ois ? :oovilqu kirjoitti:Siis joku muu kun Hazza, vai?PinskiHarry kirjoitti:mut onko totta et sillä Emmalla olis poikaystävä?
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa