First topic message reminder :
Vol 2 :)
Vol 2 :)
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Louizz_tomlinzon kirjoitti:ahahahah oli syvälliset keskustelut iskän ja Emmin kaa Harrystä eile
Joo kerro! Haluan kuulla...nealoves1D kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:ahahahah oli syvälliset keskustelut iskän ja Emmin kaa Harrystä eile
kerrotkos meille vähä tärkemmin ?
Nosiis mun pikkusisko katto tota mun julistetta joka tuli Demistä ja sano et se on ihana ja sit sanoin että joo paitsi että se vähä harmittaa ku Harrystä on isoin kuva.Sit Emmi sano että hyvä koska Harry on sen mies ja mä sanoin että "ei oo,ne kaikki on mun" sit me väiteltii siinä vähä aikaa ja sit iskä sano että "no anna nyt se Harry ees Emmille että sulle jää kyllä sitte 4 miestä" ja oli todella kehittynyttä mun osalta väitellä neljävuotiaan kaavilqu kirjoitti:Joo kerro! Haluan kuulla...nealoves1D kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:ahahahah oli syvälliset keskustelut iskän ja Emmin kaa Harrystä eile
Ihana keskutelu:D Vähänkö sulosta! No, luovuitko Harrysta? Mulla on edelleen 5 miestä, kukaan ei oo vielä saanu yhtäkään, eikä tuu samaanLouizz_tomlinzon kirjoitti:Nosiis mun pikkusisko katto tota mun julistetta joka tuli Demistä ja sano et se on ihana ja sit sanoin että joo paitsi että se vähä harmittaa ku Harrystä on isoin kuva.Sit Emmi sano että hyvä koska Harry on sen mies ja mä sanoin että "ei oo,ne kaikki on mun" sit me väiteltii siinä vähä aikaa ja sit iskä sano että "no anna nyt se Harry ees Emmille että sulle jää kyllä sitte 4 miestä" ja oli todella kehittynyttä mun osalta väitellä neljävuotiaan kaavilqu kirjoitti:Joo kerro! Haluan kuulla...nealoves1D kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:ahahahah oli syvälliset keskustelut iskän ja Emmin kaa Harrystä eile
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Nosiis mun pikkusisko katto tota mun julistetta joka tuli Demistä ja sano et se on ihana ja sit sanoin että joo paitsi että se vähä harmittaa ku Harrystä on isoin kuva.Sit Emmi sano että hyvä koska Harry on sen mies ja mä sanoin että "ei oo,ne kaikki on mun" sit me väiteltii siinä vähä aikaa ja sit iskä sano että "no anna nyt se Harry ees Emmille että sulle jää kyllä sitte 4 miestä" ja oli todella kehittynyttä mun osalta väitellä neljävuotiaan kaavilqu kirjoitti:Joo kerro! Haluan kuulla...nealoves1D kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:ahahahah oli syvälliset keskustelut iskän ja Emmin kaa Harrystä eile
me sovittiin että Harry on poikkeus ja se on meiän yhteinevilqu kirjoitti:Ihana keskutelu:D Vähänkö sulosta! No, luovuitko Harrysta? Mulla on edelleen 5 miestä, kukaan ei oo vielä saanu yhtäkään, eikä tuu samaanLouizz_tomlinzon kirjoitti:Nosiis mun pikkusisko katto tota mun julistetta joka tuli Demistä ja sano et se on ihana ja sit sanoin että joo paitsi että se vähä harmittaa ku Harrystä on isoin kuva.Sit Emmi sano että hyvä koska Harry on sen mies ja mä sanoin että "ei oo,ne kaikki on mun" sit me väiteltii siinä vähä aikaa ja sit iskä sano että "no anna nyt se Harry ees Emmille että sulle jää kyllä sitte 4 miestä" ja oli todella kehittynyttä mun osalta väitellä neljävuotiaan kaavilqu kirjoitti:Joo kerro! Haluan kuulla...nealoves1D kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:ahahahah oli syvälliset keskustelut iskän ja Emmin kaa Harrystä eile
Voih! Mulla on ihan vielä kaikki<3Louizz_tomlinzon kirjoitti:me sovittiin että Harry on poikkeus ja se on meiän yhteinevilqu kirjoitti:Ihana keskutelu:D Vähänkö sulosta! No, luovuitko Harrysta? Mulla on edelleen 5 miestä, kukaan ei oo vielä saanu yhtäkään, eikä tuu samaanLouizz_tomlinzon kirjoitti:Nosiis mun pikkusisko katto tota mun julistetta joka tuli Demistä ja sano et se on ihana ja sit sanoin että joo paitsi että se vähä harmittaa ku Harrystä on isoin kuva.Sit Emmi sano että hyvä koska Harry on sen mies ja mä sanoin että "ei oo,ne kaikki on mun" sit me väiteltii siinä vähä aikaa ja sit iskä sano että "no anna nyt se Harry ees Emmille että sulle jää kyllä sitte 4 miestä" ja oli todella kehittynyttä mun osalta väitellä neljävuotiaan kaavilqu kirjoitti:Joo kerro! Haluan kuulla...nealoves1D kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:ahahahah oli syvälliset keskustelut iskän ja Emmin kaa Harrystä eile
Harry varmaan tykkää olla nii monen tytön mies ja että me sovitaan emmin kaa kaikkii tälläsii kompsomissei ja mitäs LOUIS tykkää ku me omitaan harry siltä ja se harryltävilqu kirjoitti:Voih! Mulla on ihan vielä kaikki<3Louizz_tomlinzon kirjoitti:me sovittiin että Harry on poikkeus ja se on meiän yhteinevilqu kirjoitti:Ihana keskutelu:D Vähänkö sulosta! No, luovuitko Harrysta? Mulla on edelleen 5 miestä, kukaan ei oo vielä saanu yhtäkään, eikä tuu samaanLouizz_tomlinzon kirjoitti:Nosiis mun pikkusisko katto tota mun julistetta joka tuli Demistä ja sano et se on ihana ja sit sanoin että joo paitsi että se vähä harmittaa ku Harrystä on isoin kuva.Sit Emmi sano että hyvä koska Harry on sen mies ja mä sanoin että "ei oo,ne kaikki on mun" sit me väiteltii siinä vähä aikaa ja sit iskä sano että "no anna nyt se Harry ees Emmille että sulle jää kyllä sitte 4 miestä" ja oli todella kehittynyttä mun osalta väitellä neljävuotiaan kaavilqu kirjoitti:Joo kerro! Haluan kuulla...nealoves1D kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:ahahahah oli syvälliset keskustelut iskän ja Emmin kaa Harrystä eile
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Harry varmaan tykkää olla nii monen tytön mies ja että me sovitaan emmin kaa kaikkii tälläsii kompsomissei ja mitäs LOUIS tykkää ku me omitaan harry siltä ja se harryltävilqu kirjoitti:Voih! Mulla on ihan vielä kaikki<3Louizz_tomlinzon kirjoitti:me sovittiin että Harry on poikkeus ja se on meiän yhteinevilqu kirjoitti:Ihana keskutelu:D Vähänkö sulosta! No, luovuitko Harrysta? Mulla on edelleen 5 miestä, kukaan ei oo vielä saanu yhtäkään, eikä tuu samaanLouizz_tomlinzon kirjoitti:Nosiis mun pikkusisko katto tota mun julistetta joka tuli Demistä ja sano et se on ihana ja sit sanoin että joo paitsi että se vähä harmittaa ku Harrystä on isoin kuva.Sit Emmi sano että hyvä koska Harry on sen mies ja mä sanoin että "ei oo,ne kaikki on mun" sit me väiteltii siinä vähä aikaa ja sit iskä sano että "no anna nyt se Harry ees Emmille että sulle jää kyllä sitte 4 miestä" ja oli todella kehittynyttä mun osalta väitellä neljävuotiaan kaavilqu kirjoitti:Joo kerro! Haluan kuulla...nealoves1D kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:ahahahah oli syvälliset keskustelut iskän ja Emmin kaa Harrystä eile
Toi eka lause on niin totta!Mullakin on semmone juliste ja haluun kans sellasen paidan ku Harryllakivilqu kirjoitti:Harry on monen tytön (mm. mun!) ja Louisin mies<3 Mäki haluun ton julisteen!!
Mistä ootte sellasen julisteen tehny?? Mulle kelpais sellane paita ku Harryllä tai sit samallaine mut et siinä lukis Vilkku<3Harry!<3 Tai molemmat:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:Toi eka lause on niin totta!Mullakin on semmone juliste ja haluun kans sellasen paidan ku Harryllakivilqu kirjoitti:Harry on monen tytön (mm. mun!) ja Louisin mies<3 Mäki haluun ton julisteen!!
mulle kelpais kaikki joku tommonen mut mieluiten mä voisin ottaa sellasen jossa lukisvilqu kirjoitti:Mistä ootte sellasen julisteen tehny?? Mulle kelpais sellane paita ku Harryllä tai sit samallaine mut et siinä lukis Vilkku<3Harry!<3 Tai molemmat:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:Toi eka lause on niin totta!Mullakin on semmone juliste ja haluun kans sellasen paidan ku Harryllakivilqu kirjoitti:Harry on monen tytön (mm. mun!) ja Louisin mies<3 Mäki haluun ton julisteen!!
Mulle kelpais kans:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:mulle kelpais kaikki joku tommonen mut mieluiten mä voisin ottaa sellasen jossa lukisvilqu kirjoitti:Mistä ootte sellasen julisteen tehny?? Mulle kelpais sellane paita ku Harryllä tai sit samallaine mut et siinä lukis Vilkku<3Harry!<3 Tai molemmat:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:Toi eka lause on niin totta!Mullakin on semmone juliste ja haluun kans sellasen paidan ku Harryllakivilqu kirjoitti:Harry on monen tytön (mm. mun!) ja Louisin mies<3 Mäki haluun ton julisteen!!
Essi
♥
Harry
♥
Louis
ei herranjestas meistä tulis hyviä vaatesuunnittelijoita mut tää on oikeesti hyvä idis,kiitos Harrynvilqu kirjoitti:Mulle kelpais kans:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:mulle kelpais kaikki joku tommonen mut mieluiten mä voisin ottaa sellasen jossa lukisvilqu kirjoitti:Mistä ootte sellasen julisteen tehny?? Mulle kelpais sellane paita ku Harryllä tai sit samallaine mut et siinä lukis Vilkku<3Harry!<3 Tai molemmat:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:Toi eka lause on niin totta!Mullakin on semmone juliste ja haluun kans sellasen paidan ku Harryllakivilqu kirjoitti:Harry on monen tytön (mm. mun!) ja Louisin mies<3 Mäki haluun ton julisteen!!
Essi
Harry
Louis
Vilkku
Harry
Louis
Joo! ja Kiitosrakas! (Harry)Louizz_tomlinzon kirjoitti:ei herranjestas meistä tulis hyviä vaatesuunnittelijoita mut tää on oikeesti hyvä idis,kiitos Harrynvilqu kirjoitti:Mulle kelpais kans:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:mulle kelpais kaikki joku tommonen mut mieluiten mä voisin ottaa sellasen jossa lukisvilqu kirjoitti:Mistä ootte sellasen julisteen tehny?? Mulle kelpais sellane paita ku Harryllä tai sit samallaine mut et siinä lukis Vilkku<3Harry!<3 Tai molemmat:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:Toi eka lause on niin totta!Mullakin on semmone juliste ja haluun kans sellasen paidan ku Harryllakivilqu kirjoitti:Harry on monen tytön (mm. mun!) ja Louisin mies<3 Mäki haluun ton julisteen!!
Essi
Harry
Louis
Vilkku
Harry
Louis
Joo! Harry alkuperäiseksi suunnittelijaksi ja me sit bisneksen jatkajiks:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:^perustetaan oma vaatemerkki by Vilkku,Essi ja HARRY♥
Sit meistä kyllä tulee rikkaita.Harry kyllä on jo rikas mut sit tulee meistäkivilqu kirjoitti:Joo! Harry alkuperäiseksi suunnittelijaksi ja me sit bisneksen jatkajiks:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:^perustetaan oma vaatemerkki by Vilkku,Essi ja HARRY♥
Niimpä! Kiitos Harry<3 Tienattais aikas paljon ja voitais kehittää oma nettikauppa missää mydään meijän tuotteita:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:Sit meistä kyllä tulee rikkaita.Harry kyllä on jo rikas mut sit tulee meistäkivilqu kirjoitti:Joo! Harry alkuperäiseksi suunnittelijaksi ja me sit bisneksen jatkajiks:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:^perustetaan oma vaatemerkki by Vilkku,Essi ja HARRY♥
sovitaanks et hazza saa 40 % meiä bisneksestä ja me sit molemmat 30%vilqu kirjoitti:Niimpä! Kiitos Harry<3 Tienattais aikas paljon ja voitais kehittää oma nettikauppa missää mydään meijän tuotteita:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:Sit meistä kyllä tulee rikkaita.Harry kyllä on jo rikas mut sit tulee meistäkivilqu kirjoitti:Joo! Harry alkuperäiseksi suunnittelijaksi ja me sit bisneksen jatkajiks:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:^perustetaan oma vaatemerkki by Vilkku,Essi ja HARRY
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa