One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Avatar ja allekirjoitus?

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Avatar ja allekirjoitus? Empty Avatar ja allekirjoitus? La 4 Helmi 2012 - 3:23

Vieraili


Vierailija

Hitsi ku mä oon taas niin jäljessä ja nyt vasta löysin tän foorumin ): Selaan silti joulukalenterin läpi! (:

2Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? Su 5 Helmi 2012 - 9:27

vilqu

vilqu

mindubanaani kirjoitti:Hitsi ku mä oon taas niin jäljessä ja nyt vasta löysin tän foorumin ): Selaan silti joulukalenterin läpi! (:
Ei hätää en mäkää täällä oo ollu ku pari päivää, hiljaa hyvä tulee:)



Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm Su 26 Helmi 2012 - 10:30, muokattu 1 kertaa

3Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? Pe 24 Helmi 2012 - 13:33

Vieraili


Vierailija

nii mitä nää avatarit ja allekirjotukset on ku liityin vast ni en oikee tajuu?Smile sori oon tietämätön

4Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? La 25 Helmi 2012 - 11:32

Peetu

Peetu

fansku kirjoitti:nii mitä nää avatarit ja allekirjotukset on ku liityin vast ni en oikee tajuu?Smile sori oon tietämätön
sä oot varmaan huomannu että porukalla on tossa nimimerkin yläpuolella kuva, se on avatar eli ava (: allekirjotus on taas toi missä esim mulla on kuva ja tekstiä ja se tulee jokaisen mun viestin perään.

5Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? Su 26 Helmi 2012 - 10:14

Vieraili


Vierailija

Aa joo kiitos:)

6Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? Ti 3 Huhti 2012 - 7:54

Vieraili


Vierailija

Mää en viel osaa tääl mitään ku liityin vasta :p

7Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? Ma 9 Heinä 2012 - 3:29

Vieraili


Vierailija

Mä oon vast oppinu käyttää tätä ^^

8Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? La 22 Syys 2012 - 11:41

Vieraili


Vierailija

Liityin joku about 10 minuuttii sitte ja en saa vieläkää kaikesta selvää. Miks se mun ottama kuva ei näy mun viestin perässä, vaik laitoin? Oliks siin joku kikka mitä minä tyhmänä en tajunnu...?

9Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? La 22 Syys 2012 - 11:45

Peetu

Peetu

MeeuskaLOVES1D: laita tää linkki https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/525/horanhugs.jpg/ siihen kuvalinkki kohtaan niin pitäis näkyy. jos ei toimi nii inffoo, mä voin vähän kikkailla miten sen kuvan sais näkyy sit (:

10Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? La 22 Syys 2012 - 13:14

nealoves1D

nealoves1D

MeeuskaLOVES1D,, muistelisin et ainaki sillon ku ite liityin ni piti olla viikko ollu rekisteröityneenä ennenku pysty laittaan kuvi. En nyt oo kyl ihan varma et oliks nii, mut mun mielest siin oli joku tollane juttu (: ja onha tietty niitäki tilanteit et joku kuva ei vaa näy vaik oliski tehny kaiken 'oikein' (: mut tervetuloo mukaa ja toivotaa et viihdyt tääl !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

11Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? La 22 Syys 2012 - 22:47

Vieraili


Vierailija

kiitos kiitos avusta! ;>

12Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? Ke 14 Marras 2012 - 10:11

Vieraili


Vierailija

enn oikee osaa tätä vielä käyttää, ku liityin vasta tänään xd

13Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? Ke 14 Marras 2012 - 10:26

nealoves1D

nealoves1D

^^jos tulee jotai kysyttävää nii kysy ihmeessä niin me voidaan sitte ainaki yritää neuvoo (: tervetuloo mukaa ja toivotaa et viihdyt !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

14Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? To 13 Joulu 2012 - 7:36

SallaStylinson

SallaStylinson

Miten kolmos- ja nelosluuukku liittyy avatareihin? Anteeksi, olen piilolondi Very Happy

15Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? To 13 Joulu 2012 - 11:22

nealoves1D

nealoves1D

Salla,, häh mitkä kolmos- ja nelosluuukku ? o.o
//eikai haitaa jos kutsun sua etunimellä ? Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

16Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? La 15 Joulu 2012 - 8:51

SallaStylinson

SallaStylinson

nealoves1D kirjoitti:Salla,, häh mitkä kolmos- ja nelosluuukku ? o.o
//eikai haitaa jos kutsun sua etunimellä ? Very Happy

No kun tuossa on kaksi ekaa linkkiä, jotka vievät kolmos- ja nelosluukulle, ja niiden linkkien yläpuolella lukee 'avatarit', niin miten noi luukut liittyy siihen?

Ei haittaa Smile

17Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? Su 16 Joulu 2012 - 12:30

Peetu

Peetu

^ tää liittyy varmaan viime vuoden kalenteriin, sillo 3. ja 4. luukuissa oli avoja (:

18Avatar ja allekirjoitus? Empty Vs: Avatar ja allekirjoitus? Ma 17 Joulu 2012 - 6:48

SallaStylinson

SallaStylinson

okee Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa